Gå til innhold

Battlefield Heroes endelig klar til krig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen i helvete installerer jeg? Klarte å lage konto, men står da vitterlig ikke download noe sted!

 

Tror kanskje det går nå. Trykket på play now, og etter litt følging av utrolig dårlig formulerte tekstbokser, installerer jeg "battlefield updater" som jeg antar at er spillet...

Endret av vonLime
Lenke til kommentar

Von Lime, trykk på den store PLAY knappen ;) anbefaler att du bruker Firefox, da IE er verdens dårligste browser til alt.

 

Er ganske sjokkert over att DICE går med på og starte opp fra Closed Beta til Open Beta, men EA er jo noen tullinger grådigere folk kan man aldrig finne.

Syntes også att ideen med P4F (Play 4 Free) er bra men lite aktuelt med tanke på att folk som elsker og hacke/cheate nå har mulighet til og ikke sløse 1 krone for og kunne ødlegge spill gleden for så mange andre.

 

Og forresten, pass dere For MonkeybizNOR, en av de skummleste Commandos på slagmarken, ser du han, løp eller prøv og ta han :p

Lenke til kommentar

:p Har spillt med gamle og nye venner kjempe lenge, har fortsatt 7 closed beta key's lol2k Får nok ikke bruk for de noe mer nei :p

 

Er ett gøy spill, men du blir lei deg om du ikke har noen og skrive med eller snakke med over VT etc. Halve morroa er og kødde, men har potensialet til og bli ett clan spill, for de litt mer avslappa clanene.

 

Sjekk ut UAEF sine turneringer under Event på forumet, meg og en til er lederen, og full pakke av nettside, servere etc er underveis, vi regner med det vil ta ett par mnd-er før alt er oppe og går 100%

Men sånn smått skal vi klare oss til den tid kommer når nettsiden etc er ferdigt ;)

Lenke til kommentar
Hmpf, finner ingen servere.

Same here. De finner ikke noen med mine "skills" og "preferanser".

 

Von Lime, trykk på den store PLAY knappen ;) anbefaler att du bruker Firefox, da IE er verdens dårligste browser til alt.

Fant ut at Chrome ikke funker. Det var det som var feilen :p

 

@EB_Veyron:

Jeg får samme feilmelding om jeg går ut av FF-vinduet. Hvis du lukker det, så prøv å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar

Kjedelig opplegg for nedlasting da. Etter litt tull fant jeg ut hvordan det skulle lastes ned, men nedlastingen krasjet. Og nå vil den ikke laste ned på nytt. Har prøvd å reinstallere den der updateren men sier bare at det ikke er noe å oppdatere, har slettet alt som ble lastet ned ved første forsøk. Ikke at det har hjulpet noe.

 

Har brukt FF. jaja. er kanskje verdt å prøve på nytt senere.

Lenke til kommentar
Hmpf, finner ingen servere.

Same here. De finner ikke noen med mine "skills" og "preferanser".

 

@EB_Veyron:

Jeg får samme feilmelding om jeg går ut av FF-vinduet. Hvis du lukker det, så prøv å ikke gjøre det.

FUnka nå, var bare routeren som var overopphetet i varmen. ;)

 

Finner ingen servere jeg heller. :\

Lenke til kommentar

Nå har jeg spillt i noen timer, dette er som et dårlig kopi av warhawk til PS3...

Skyt en bli skutt start på nytt skyt en bli skutt start på nytt...

Maps er skeive og våpenvalgene er forvirrende og snålt...

Skal du ha et våpen så kjøper du det å får ha det i en uke, så må du kjøpe det på nytt... :huh:

 

Men til å være et "gratis"spill med reklame på så holder det uansett mål til noen timers underholdning, men jeg må si, jeg kjeder meg veldig fort...

 

Å det er vel litt som wow, man blir ikke hekta før man skjønner lvl, cash, poeng, ekte penger, har paypal konto å begynner å bruke penger...

 

Konklusjon etter 2-3timer

Karakter 3/6

Morro, men mangler endel...

Kniv, Sniper eller Spray&Pray er det eneste som funker, resten av våpnene virker å være ubrukelige...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...