Gå til innhold

Hvilke muligheter har man med PSP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser at den, i forhold til dennye PSP Go!, bruker UMD. Er det mulig å overføre spill fra en slik plate til minne på PSPn? Slik at jeg slipper å ha med an hau av plater her og der?

Det er ikke mulig å overføre de fra UMD-platene.

Jeg kan personlig garantere at det du sier ovenfor ikke gjelder for majoriteten av titlene som Sony har slupppet til PSP.

 

Da har jeg kjøpt meg PSP 3004, har kommet så langt at jeg har skrudd den på og logget meg på nettverket hjemme. Når jeg prøver å oppdatere systemprogramvaren får jeg opp denne feilmeldingen: A connection to the server could not be established(80431068), når jeg trykker på sign up for playstation network får jeg denne feilmeldingen: A connection error has occurred(805F0007). Når jeg går inn på nettleseren og søker på en side så logger den seg på nettverket, men det skjer ikke noe mer.

 

Jeg har testet forbindelsen og det ser ut som at alt er akkurat som det skal, det står ihvertfall at det er internettforbindelse.

 

Er det noe jeg har glemt å gjøre? noen tips? hjelp =S

Så vidt jeg vet støtter PSP 3004 i likhet med de fleste andre kun 802.11 b.

Har du dette aktivert i routeren din?

 

Mens vi er inne på det: Hvilken firmware kjører din PSP?

 

Vet ikke om det er 802.11 b., men med tanke på at det står at jeg har internettforbindelse så burde det vel være det? Klarer ikke å finne ut av hvor det står.

 

versjon 5.01

 

Edit: Sikkerhetstype: WPA:PSK, Radiotype: 802.11g

Endret av Libra1988
Lenke til kommentar
PSP bruker UMD-plater til spill og film. Det er mulig å unngå å måtte bruke UMD-ene, men da må du laste det ned fra nettet eller rippe over filmen til pc-en og så ta det over på PSP-en.

 

Men PS3 tar flere filformater enn PSP hvis jeg ikke tar helt feil. Hadde noen filmer som virket på PS3-en men ikke PSP-en. Men det er bare å konvertere de :)

 

Følger det med koverteringsprogram?

Gjør sikkert ikke det, en virker som den har litt forskjellige muligheter og det er vel det er det jeg se etter.

vel det er det bare og laste ned fra internett

Lenke til kommentar

Når har jeg prøvd litt av hvert. Feks endre sikkerhetstypen til WEP og å skru av all sikkerhet, men ingenting hjelper.. Det står at internett forbindelsen fungerer når jeg tester den på psp'en..

 

Er det noen her som har PSP 3004 som får til å komme seg på nettet? PSN,oppdatere programvaren og spille online?

 

 

HJELP!

 

 

EDIT: har oppdatert PSP'en via PC'en, og har lastet ned PSPvideo9, men klarer ikke å få det til å fungere. Der hvor jeg skal velge hvilken firmware jeg skal bruke står det kun opp til firmware 5.03, ikke 5.51 som er firmwaren jeg har på min nå.. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette og/eller vet om et annet godt konverteringsprogram til PSP?

Endret av Libra1988
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...