Gå til innhold

badges! hva skjer med de i 3.2.0


Anbefalte innlegg

Dette er bare en reset av wrath of the Lich king, de har failet med å gi ut heroism, valor og conquest emblems så sykt tidlig, og det er bare latterlig at de som dinger 80 idag må igjennom heroism, valor og så conquest.

 

Denne patchen er bare et bevis på at de har driti seg ut imo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at man med å samle sammen 500+ badges etterhvert begynner å bli ganske god på klassen sin:) Dvs...at man skal være ganske retardert for å ikke lære noe på 7000+ timer i HC's.

 

Syntes det blizz gjør er fint. Nå får man faktisk litt igjen for å grinde HC'er.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg synes dette er helt greit, du vil fortsatt få bedre gear i instance og det er jo ikke alt gear som går ann å farme. Synes godt heroic kunne vært litt vanskeligere da, for nå selv med dårlig gearet tank går det fort :p For at en casual player skal få dette gearet vil det ta ham ca ett halvt år eller noe sånt, så det er ikke så mye rettet mot dem heller.

Lenke til kommentar
Husker i TBC, da så lfm chatten slik ut:

LF dps BT, have t6.

Idag hvor de fleste kan skaffe gearet har det blitt:

LF dps ULD, have achievement.

 

Det her kan jo bli et problem då det her syns eg er bra for oppgearing av alts, men der får en seff ikkje achi å vise til, sjøl om eg har vore i ulduar med 3 forskjellige chars (og tre forskjellige roller) vil eg slite med å få meg "pug" til ulduar/naxx hc og etc. Dog sjelden eg pugger driten. =)

Lenke til kommentar

Man kan sitte å si at blizz gjør det kjedelig for alle de "gode" i wow, og at de gjør det lettere enn lett for de som ikke klarer nax i all evighet. Men realiteten er at blizzard er kommersielt, de har skjønt at de hardcore folka som gnager om at noobs får epics alt for lett fortsetter å spille uansett, derfor er ikke den målgruppa truet. Ergo, de trenger ikke å gjøre mer enn å komme med litt nye ting en gang i mellom for å holde dem ingame.

 

Hadde derimot alle de med "skills" gått sammen og boikotta wow i en mnd(?) hadde det kanskje hatt noe å si for blizzard økonomisk og etter en stund hadde de kanskje funnet ut at de må gjøre mer for den delen av wow.

Men de som er så hardcore overlever neppe å stoppe subscription i en mnd, den har jo tross alt løpt sammenhengende siden 05.

 

Blizzard er lur, de har skjønt dette lenge før spillerne skjønner det selv!

 

Så lenge ingen tenker så langt blir det aldri å skje noe som helst, så klaging er bare forgjeves.

 

 

Edit: Leif

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar

Dette kommer ikke til å forandre min hverdag i WOW ihvertfall.

Det eneste er at noen får bedre gear raskere, og lar dem bli med på Endgame raiding litt raskere en vanlig.

 

Uansett så kommer ikke dette til å forandre det faktum at bare 2% av top guilds har sett Algalon 10 man eller Algalon 25 man...det kommer fortsatt til å være en laaaaaaaaaaaaaaaaaang linje mellom casual og hardcore.

 

Enkelt sagt: Noobs is noobs, hardcore is hardcore. Nuff said eh?

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig denne endringen er litt dum. Blizz har endret på så mye, og jeg liker ikke utviklingen - det blir lettere og lettere, og snart er det ikke mer utfordring igjen..

 

Blir også irritert av tanken på at nabs med kun HC's bak seg kan fly rundt i Ulduargear. Er vel ikke så vanskelig å skaffe seg slikt gear med kun HC's som noen påstår; jeg har loota 550 heroism, og jeg har ikke tatt så mange HC's på priesten min!

Lenke til kommentar

Skjedde det samme i TBC, da fikk man BT/MH kvalitets gear for heroic badges.

 

Men som sagt før, så vil ikke gear gjøre deg til en bedre spiller generelt, det vil fortsatt være en stor forskjell på casuals og harcore spillere.

 

Jeg synes denne endringen er bra jeg, det blir mye lettere å geare opp alter til raid. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig denne endringen er litt dum. Blizz har endret på så mye, og jeg liker ikke utviklingen - det blir lettere og lettere, og snart er det ikke mer utfordring igjen..

 

Blir også irritert av tanken på at nabs med kun HC's bak seg kan fly rundt i Ulduargear. Er vel ikke så vanskelig å skaffe seg slikt gear med kun HC's som noen påstår; jeg har loota 550 heroism, og jeg har ikke tatt så mange HC's på priesten min!

Vel, klart at det kan være irriterende å se folk me Ulduar gear løpende rundt uten å vite engang hva forskjellen på Blink å Disengage er, men detter er da slettes ikke noe som kommer til å forandre det faktum at "Hardcore" raiders kommer til å kose seg med Tier 9 mens de som er litt mer casual i spille tiden koser seg med 2/5 Tier 8 eller fler helt ut ifra VOA drops.

 

Dette er ikke noe som kommer til å gjøre ting være, snarere tvert imot.

Det er nå LANGT enklere for meg eller andre å geare alter opp til endgame nivå, isteden for å måtte ta Naxx 25-Ulduar 25 helt på nytt igjen, BARE for at jeg skal kunne bli med på endgame.

 

Det at nabs kommer til å løpe rundt å rope [Epic]!!! kommer ikke til å forandre min hverdag, på grunn av jeg VET at JEG skaffet den achivmenten på den vanskelige måten. Nemelig å Raide.

Lenke til kommentar

Jeg er helt klart enige med dere to siste postere, og det kommer også til å få positive følger for meg, som at det blir lettere å geare opp alt's o.l. :)

 

..Men jeg synes fremdeles at det er dumt at det blir lettere - ikke bare for meg, men for nabs også. Er allerede nå helt forskrekket av at det finnes så mange idioter der ute med greit gear som *piip* ikke vet noe. :p Jeg lufter ikke disse tankene kun på grunnlag av endringene med badges - irritasjonen min er mer sammensatt enn som så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...