Gå til innhold

Test: Magi mellom fingrene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det jeg også sitter å lurer på. blir sikkert litt flamet for dette men føler at htc magic er litt for gammel til å kjøpe no siden både htc og samsung kommer med nye android telefoner snart. 

Føler det nesten sånn jeg og. Men personlig syns jeg Magic ser bedre ut enn Samsungen. Finnes det bilder av Rosie?

Lenke til kommentar

helt engi! liker veldig godt designet til samsung telefonen helt til det kommer til de knappene nederst på telefonen. ser no ut som de har funnet fram et design fra 90-tallet igjen.

 

fant ut at å google htc rosie var en jobb i seg selv siden det er en team som har samme navnet.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

joda, er vel en del som har gjordt det allerede. mente å ha lest det en plass (blitt mye android lesing i det siste). men det er ikke screenshot av theme jeg er ute etter.

 

uff, er så i tvil på om jeg skal selge iphone eller ikke. føler at jeg ikke kn/bør vente lengre pga 3gs.

 

Noen her som har hatt iphone og har gått over til htc magic som kan fortelle litt om overgangen? eventuelt hva dere savner / ikke savner?

Lenke til kommentar

Hehe, kommer jo flere HTC-telefoner da forhåpentligvis, de heter bare ikke Rosie ;)

 

Liker at HTC Hero er som HTC G1 bare uten tastatur og at HTC Lancaster er som HTC Magic bare med tastatur :p Tror ihvertfall ikke at Hero will gjøre skam på Magic da Magic ser mye bedre ut :) Hvis Lancaster får en større skjerm derimot vil jeg vurdere å bli kvitt min A2DP

Lenke til kommentar

Hehe, ja ble en del HTC'er der.

 

ifølge Google har vi ca 10 Android telefoner til i vente iløpet av året. Hvor mange som kommer til Norge med det første er usikkert, men nå er det jo slik at om du kjøper Android-telefonen din ny på Ebay eller på Elkjøp har ikke det noen praktisk betydning ettersom operativsystemet er på engelsk uansett, så vil anta at man kan få tak i dem så snart de kommer på markedet ett eller annet sted.

 

Utifa det vi vet om de ulike modellene vil jeg nok si at ved mindre du heller vil ha en Android-telefon med qwerty-tastatur, så er nok Magic et vel så godt alternativ som feks HTC Hero. Er naturligvis umulig å si noe sikkert før Hero faktisk blir lansert, men spesifikasjonsmessig er det ikke rapportert noen store forskjeller.

 

Personlig tror jeg Hero hovedsaklig er utviklet slik at T-Mobile får tilby en Magic-ekvialent til kundene sine som foreløpig må over til Vodafone for å få den.

 

Men ja, vi får vente til Onsdag med å si noe helt sikkert. Hadde jeg vært deg ville jeg vente å se til Onsdagen er omme og dermed ta en avgjørelse ;)

Endret av Lokii
Lenke til kommentar
får nokk smøre meg med tolmodighet og vente til onsdag ja, siden jeg bruker telefonen til en del video titting og musikk spilling så var jeg på egentlig på jakt etter en telefon med oled. vet du om det HTC har noen planer med oled på htc hero?

 

Med tanke på at både HTC G1\ADP2 og Magic bruker HVGA TFT-LCD skjermer ville jeg blitt svært overrasket om de bruker OLED på Hero. Men hvem vet?

 

Ville vel egentlig vært forsiktig med å påstå at OLED automatisk gir bedre bilde. OLED-skjermer er også dyrere enn LCD, så ja.. :)

 

Håper seriøst at HTC Lancaster dukker opp her til lands. Bare navnet alene er jo genialt ;)

 

Lancaster skal visstnok ha 12 måneders AT&T ekslusivitet. Hvorvidt dette bare gjelder i land AT&T opererer eller ikke aner jeg ikke, men den ser jo ut som en HTC Magic med tastatur så jeg kjenner jeg har fort lyst på den også ja :)

 

Uansett går det jo alltids an å få tak i den låst og bare låse den opp :)

Lenke til kommentar

testet dere ikke hvordan telefonen var å se på film/video med i hele tatt?

ser dere skriver:

Magic er en nokså god underholdningstelefon. Den har både spill, musikkspiller og kamera.

 

og derfra never dere alt utenom video titting. ellers en fin test men siden dette kan være mobilens svakeste side så burde dere virkelig testet dette.

Lenke til kommentar

vist du hadde hatt tid så hadde det vært perfekt om du testet en film i den spilleren som fulgte med telefonen også den samme filmen/episoden i den spilleren du linket over. For en gang for alle funne ut om det er noe kvalitets/ytelse forskjell.

 

Kommer vel ikke til å kjøpe ny telefon før Onsdag/torsdag så du trenger ikke å stresse med det for min sin del :)

 

ser at telefonen også finnest i svart:

 

Hvordan får jeg tak i svart modell? me like

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...