Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Jét

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+asdfasdf
Skrevet

ja. Når kjem android samsung moben?

Gjest Slettet-b5747
Skrevet

Hva POKKER gjør Comic Sans MS på telefonen? :wallbash: Anyways: SINNSYKT lovende konsept, noe som fort kan bli farlig for Omnia HD, Iphone 3G S (i en viss grad i alle fall) og Android-telefoner :new_woot:

Skrevet

Synes det er dårlig at den ikke har capacitive skjerm.. ikke Omnia 2 eller Jet :( Liker mye mere den capacitive skjermen!

Galaxy eller Omnia HD ligger bra ann.. Galaxy tar syke bra bilder, bedre enn Satio synes jeg ( av de bildene jeg har funnet så langt)

bare håper Galaxy kommer snart!! Android lover bra :D

Skrevet

Greit nok - Comic Sans er kanskje ikke min favoritt font, men det kan nok endres på, håper jeg..

Ser ut som dette kan bli min nye telefon, budsjettet mitt er 5k, og denne sklir rett inn under grensen :)

Gjest Slettet-b5747
Skrevet
Hva POKKER gjør Comic Sans MS på telefonen? :wallbash:

??

Comic Sans ville virket straight i forhold til den fonten Samsung har valgt ...

Om du tar en titt på bildene av telefonen, for så å se på forumposten min nok en gang, så får du kanskje med deg at jeg mente at fonten på Samsung-telefonen lignet gruverdig mye på Comic Sans MS :p

Skrevet

Alle andre bilder og videoer jeg har sett bruker en annen font, så dette er ikke noe å bekymre seg over. Samsung har siden tidenes morgen har hatt muligheten til å bytte font på de fleste telefonene deres.

Skrevet
Om du tar en titt på bildene av telefonen, for så å se på forumposten min nok en gang, så får du kanskje med deg at jeg mente at fonten på Samsung-telefonen lignet gruverdig mye på Comic Sans MS :p

Ja, jeg skjønte det, men den fonten som er avbildet er så jævlig at selv Comic Sans ville virket brukbart i forhold.

• 4 uker senere...
Skrevet

Er det lenge til det blir en ordentlig test av denne telefonen? Lurer viiirkeeeeliiig på å kjøpe den.. Jeg har behov for ny mobil NÅ, og vil gjerne lese en ordentlig test først:P

• Opprett ny...