Gå til innhold

Elder Scrolls III og IV tilgjengelig på Steam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morrowind og Oblivion er endelig tilgjengelig på Steam! :D

Nytt i Steam-katalogen er også det kommende spillet Rogue Warrior fra Bethesda, så det er mulig at Steam nå har en fin avtale med Bethesda som gjør at vi finner alle fremtidige Bethesda-spill på Steam.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har dem nå begge, med alle expansions og add-ons. Men genialt uansett, fordi de begynner å bli litt vanskelige å få tak i nå. :)

Skrevet

Sluttet å kjøpe spill på vanlig vis for lenge siden, stress med cd-er og det er så snedig å kjøpe og laste ned via steam.

Blir spennende å gi Oblivion en ny kjangse, gav opp sist jeg prøvde. Holdt jo ikke mål sammenlignet med Morrowind :p

Skrevet
Sluttet å kjøpe spill på vanlig vis for lenge siden, stress med cd-er og det er så snedig å kjøpe og laste ned via steam.

Blir spennende å gi Oblivion en ny kjangse, gav opp sist jeg prøvde. Holdt jo ikke mål sammenlignet med Morrowind :p

regner med att du har prøvd å modde oblivion? så blir det meget spillbart

Gjest medlem-161766
Skrevet (endret)

Jeg har nettopp kjøpt meg The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition Deluxe, ferdig installert og testet. Det som er veldig rart, det er at lyden forsvinner når jeg snakker med NPC'ene, og jeg blir bare sittende å se på en slags stumfilm i farger, sykt plagsomt! Hva kan gjøres for å fikse dette?!

Takk for svar! :)

Endret av medlem-161766
  • 3 uker senere...
Skrevet

Selvfølgelig.

Alt av normale modder fungerer uten problem. Modder som erstatter eksisterende filer fungerer fint om man setter steam til å ikke automatisk oppdatere spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...