MiSP Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Morrowind og Oblivion er endelig tilgjengelig på Steam! The Elder Scrolls Game of the Year Pack Deluxe - full pakke! Morrowind med begge ekspansjonspakkene og Oblivion med ni DLC-er (inkludert Knights of the Nine og Shivering Isles) The Elder Scrolls Game of the Year Pack - samme som over, men uten DLC-ene (men fremdeles med KotN og SI) The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition Deluxe - Oblivion med ni DLC-er (inkl. KotN) og SI The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition - Oblivion uten DLC-ene (men inkludert KotN og SI) The Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Edition - Morrowind med begge ekspansjonspakkene Nytt i Steam-katalogen er også det kommende spillet Rogue Warrior fra Bethesda, så det er mulig at Steam nå har en fin avtale med Bethesda som gjør at vi finner alle fremtidige Bethesda-spill på Steam.
Tabris Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Vel, jeg har dem nå begge, med alle expansions og add-ons. Men genialt uansett, fordi de begynner å bli litt vanskelige å få tak i nå.
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Sluttet å kjøpe spill på vanlig vis for lenge siden, stress med cd-er og det er så snedig å kjøpe og laste ned via steam. Blir spennende å gi Oblivion en ny kjangse, gav opp sist jeg prøvde. Holdt jo ikke mål sammenlignet med Morrowind
Rayline TWB Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Vil de gamle Morrowind- spillene være OK på Vista 64bits også tro?
Amaru Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Sluttet å kjøpe spill på vanlig vis for lenge siden, stress med cd-er og det er så snedig å kjøpe og laste ned via steam. Blir spennende å gi Oblivion en ny kjangse, gav opp sist jeg prøvde. Holdt jo ikke mål sammenlignet med Morrowind regner med att du har prøvd å modde oblivion? så blir det meget spillbart
Jann - Ove Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Brukte en eller annen stor mod obscurios ett eller annet overhaul. Det bare føltes ikke rett ut.
Gjest medlem-161766 Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition Deluxe, ferdig installert og testet. Det som er veldig rart, det er at lyden forsvinner når jeg snakker med NPC'ene, og jeg blir bare sittende å se på en slags stumfilm i farger, sykt plagsomt! Hva kan gjøres for å fikse dette?! Takk for svar! Endret 2. juli 2009 av medlem-161766
Jann - Ove Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Selvfølgelig. Alt av normale modder fungerer uten problem. Modder som erstatter eksisterende filer fungerer fint om man setter steam til å ikke automatisk oppdatere spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå