Gå til innhold

Hjelp! Si opp jobben, ingen kontrakt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sett på spam i avisene at man må ha skriftlig arbeids kontrakt for at det er gjelende eller hva det heter :p

 

Ja, mener å ha lest dette flere gang.

 

Men det er altså feil. Har man inngått en muntlig arbeidskontrakt er det også bindende med minimum 1 mnd. oppsigelsestid med mindre annet er avtalt hvis bedriften har tariffavtale (kilde).

 

Spørsmålet er om du har inngått en muntlig arbeidskontrakt eller ikke, for hvis du har gjort det så må du evt. se på mulighetene for oppsigelse på dagen.

Endret av Nator
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har sett på spam i avisene at man må ha skriftlig arbeids kontrakt for at det er gjelende eller hva det heter :p

 

Ja, mener å ha lest dette flere gang.

 

Men det er altså feil. Har man inngått en muntlig arbeidskontrakt er det også bindende med minimum 1 mnd. oppsigelsestid med mindre annet er avtalt hvis bedriften har tariffavtale (kilde).

 

Spørsmålet er om du har inngått en muntlig arbeidskontrakt eller ikke, for hvis du har gjort det så må du evt. se på mulighetene for oppsigelse på dagen.

 

Livlig diskusjon. Eg slite litt med samme problemet, men har ein litt anna historie.

 

For det første, så har eg ikkje inngått nokon muntleg eller skriftleg samtale med OVERORDNA sjef for der eg jobbar. Eg jobbar på turistinformasjon, og denne turistinformasjonen går under eit stører reisemål. Har berre sagt ja til jobben (var ein forespørsel) for adminstrativ leiar HER i turistinfoen. Men har aldri snakka med han ledaren for heile reisemål bedriften som styrer det, og har sett ingen skriftleg kontrakt.

 

Saken er at, eg blei lova av min adminstrativ leiar, at eg skulle få ei timelønn på 120 kr. Eg har ikkje sett den skriftleg nokon plass, men det var det ho fortalte. Når eg no fekk lønn igår, viste det seg at timelønna berre var på 97 kr!? Som er ein stor nok forskjell til at eg reagerer. I tillegg seier dei no og, at helgetillegg berre er laurdag etter klokka 14.00 - noko som er utrulig teit, ettersom turistinformasjon berre held open til fire. No er det vel lenger ingen som vil jobbe laurdaga.

 

I tillegg så sende reisemål ut spiona, for å sjekke opp om oss, fekk eg greie på igår. Noko eg synas er MEGET ubehagelig. Heile opplegget virka korka.

 

Er veldig frustrert no.

 

97 kr timen er ikkje bra nok når du er atten, og fyller nitten om kort tid. Dessutan fekk venninna mi som jobba der ifjor, over 100 kr i timen, og då var ho UNDER atten.

 

Problemet er at eg ikkje veit om eg kan kreve noko, sidan eg ikkje har kontrakt, men då tenkjer eg slik: Viss dei skal vere vanskelig, so kan eg vel slutte på dagen, ettersom eg aldri har inngått noko kontrakt?

 

Treng litt synspunkt på kva eg skal gjere her. Er mildt sagt frustrert no!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...