Gå til innhold

Problem med Innlogging på skolenettverket - N 5800


Anbefalte innlegg

Har ett problem med min Nokia 5800.

Skolen vår har åpent nettverk, men man må ha innloggingsinfo (brukernavn, passord). Logger da på nettverket med mobilen, og skriver inn riktig brukernavn og passord, men kommer meg aldri videre! Altså, jeg får ikke opp siden som står "Informasjon godkjent" (som jeg får opp ved bruk av PC)

 

Andre på skolen med f.eks Ipod touch, Iphone logger inn uten problem.

 

Noen andre som har opplevd lignende?

Hvordan få fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ett problem med min Nokia 5800.

Skolen vår har åpent nettverk, men man må ha innloggingsinfo (brukernavn, passord). Logger da på nettverket med mobilen, og skriver inn riktig brukernavn og passord, men kommer meg aldri videre! Altså, jeg får ikke opp siden som står "Informasjon godkjent" (som jeg får opp ved bruk av PC)

 

Andre på skolen med f.eks Ipod touch, Iphone logger inn uten problem.

 

Noen andre som har opplevd lignende?

Hvordan få fikset dette?

 

Prøv å kalle nettverket for noe f.eks skole.... Hadde problem å logge på fattern sitt åpne nettverk med min, skrev inn dlink, så logget den seg på med en gang.

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Er ikke problem med å logge på nettverket, men å få brukerinformasjon godkjent, slik at jeg faktisk kan bruke internett (surfe). Det kommer opp en innloggingsside hvor jeg må skrive inn brukernavn og passord. Og der er det jeg ikke kommer videre og får den informasjonen godkjent!

 

Og ja, brukernavnet og passordet er riktig skrevet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...