Gå til innhold

Ferdig på videregående skole!


KimS

Anbefalte innlegg

Må bare få ut et gledesutbrudd her nå!

 

Jeg er nemmelig ferdig med videregående skole nå, og det føles sinnssykt godt! Avsluttet videregående skole med en 6'er på muntlig eksamen i dag. Religion og etikk - Tema: Det ondes problem. Så det legger ikke noen demper på stemningen det heller :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer velkommen til de arbeidsløses rekker, stell deg i kø på NAV

 

Ha ha, veldig godt sagt. Mang en allmenn-gutt på diverse matbutikker i mitt lokalmiljø. Mange har store planer; men mange av disse igjen har null lyst til å studere videre. Noe av grunnen til at jeg valgte yrkesfag. Da har man noe å falle tilbake på om man føler for å gi opp.

Lenke til kommentar

Jeg savner å gå på skole igjen. Det er så deilig med så mye ferier.

Men jeg hater lekser og pugging ass.

En skole uten lekser og pugging, men kun lærerik opplevelser og gode minner hadde vært digg det.

 

Da jeg gikk på skolen så ville jeg bli PC tekniker, men det var ikke noe fag eller linjer å velge. Så jeg måtte lære alt selv ved å mekke på PC da jeg var 14-15 år gammel.

Lenke til kommentar

Åssen linje gikk du på da? Fordi det var ikke sånn på allmen fag, da jeg gikk på den linjen. Det var masse fremføringer og prosjekter om Henrik Ibsen, vikinger, roman empire, Martin luther king, shakespear, 1 og 2 verdenskrig og masse tull.

Jeg mener jeg kunne ha lært meg alt det der på egenhånd. Jeg trenger ikke en lære, og gå på skole for å skjønne det, det er tross alt historier.

 

Det var mye bullshit og lite interessant stoff man lærer på skolen for å si det sånn. Mye av det jeg vil lære av blir ikke undervist på skolen.

 

Eneste jeg digger på vgs var Henrik Ibsen.

Endret av Game-master
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...