Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Drama, Drama, Drama... hvordan komme unna?


Anbefalte innlegg

Jeg har utrolig mye drama rundt meg, ikke nødvendigvis om meg, men rundt meg, om det ikke er noen som tror jeg har gjort noe, så vil de snakke med meg om problemene sine, og dette er utrolig slitsom, jeg prøver å unngå drama ved å ikke gjøre noe med andres kjærester osv. eller når det kommer til å ha kjæreste selv, bare være med venner, være sosial og ha en fin kveld når det enn måtte by seg.

 

Men det er ikke til å unngå, vet det alltid er drama på fester, ting man ikke vil skal komme ut, kommer ut osv. men det skjer alltid med/om eller rundt meg, en venninne sa hun likte meg og dagen etter rotet jeg med en annen jente, mens venninna mi var til stedet, og jeg tenkte ikke et sekund på henne, jeg tenke på meg selv. Derfor ble hun "såret" og begynte å skape masse tull med det, ved å snakke ekstra høyt om hvem hun skulle rote med osv. like I care! så gikk hun fra å si hvem hun skulle rote med til å mase om det hun sa til meg dagen før, som jeg ikke "husket", så begynte hun jeg rotet med å spørre hva som hadde skjedd osv.

 

Det over er bare EN hendelse av MANGE! Og jeg prøver jo å ikke lage noe selv, men så virker det nesten som om når jeg ikke lager noe, lager ALLE andre noe ved å inkludere meg, eller bruke meg som en eller annen andre part osv.

 

Tips til hvordan jeg kommer meg unna?

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som meg det der :p

 

Det er vel to løsninger:

1. Drikke mindre

2. Gi faen

 

Selv går jeg for nummer to. Lever bare en gang ^^,

 

Haha, sant det, men jeg ville også gått for nr. 2 fordi jeg koste meg, og istedet for å faktisk rote med noen andre å holde kjeft, så bare preika venninna min! Den andre jenta kom først "finnern" er vinnern ;)

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Du får sette deg ned å ta en prat med venninna di, tror nok det er en løsning :)

 

Jeg har allerede det, da var hun sur, hun sa at vi kunne møtes for å snakke, og fem min før sier hun at hun ikke kan møte meg fordi hun har for mye å gjøre, så drar jeg likevel for å møte en annen venninne, og der sitter hun faen meg på trappa og soler seg! Da lot jeg være og "se" hun altså, ikke det at det er noe big deal for resten av verden, men for hun er det det: "Nei! Skal jeg ikke få klem? :cry:"osv.

 

Edit: Forhåpentligvis så forstår hun at du er en vill hingst som ikke kan temmes...

 

Hehe, jeg er nå sånn, og hun er den personen som ikke forstår, men hun er bare en liten %del av alle problemene og drama de jentene lager!

Lenke til kommentar
sucks beeing popular, doesnt it?.....

 

Jo til tider, So Many Women, So Little Time... eller tålmodighet fra jentenes side :p I'm just one person :cool:

i hear ya brother'

 

jenter elsker drama og du må bare finne deg i det...... å få dem til å stoppe er en umulig oppgave.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
jenter elsker drama og du må bare finne deg i det...... å få dem til å stoppe er en umulig oppgave.

 

True, men om de virkelig ville putte seg selv på en "venteliste" er det bare å gjøre det :p noe det faktisk virker som de gjør ubevisst til tider, de snakker og klager osv. til meg om diverse ting osv. som om jeg kan fikse alt for dem osv. like I said, just one person, oppmerksomhet fra alle går ikke as! :p

 

Jeg kan liksom sitte å snakke med en jente, så plutselig kommer en venninne eller en jeg har hilst på tidliggere på kvelden og bare spør om hun kan "låne" meg litt eller bare setter seg ned og begynner å snakke om noe helt annet! :p

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Stikkord : Irony :thumbup:

 

hehe, ironisk fra denne siden også, mate

 

stikkord(smiley): :p

 

;)

 

Edit: en annen ting jeg lurer på er, hvis jenter er så glad i drama, men vet at vi gutta hater det (regner jeg med hvertfall :p) hvorfor i all verden lager de så mye av det da? De kan da vel ikke vente at jeg skal holde på dem, når de lager det jeg ikke liker :p

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

 

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Edit: en annen ting jeg lurer på er, hvis jenter er så glad i drama, men vet at vi gutta hater det (regner jeg med hvertfall :p) hvorfor i all verden lager de så mye av det da? De kan da vel ikke vente at jeg skal holde på dem, når de lager det jeg ikke liker :p

 

Kvinnfolk mangler somregel logikk ;)

Lenke til kommentar
Det hørtes ikke så veldig dramatisk ut, dog bør du være litt mer respektfull

 

Som sagt, en av mange ting... hva skulle jeg gjort som viste mer respekt? Alt jeg gjortde var å prøve å ha en fin kveld. Det er IKKE mitt problem at venninna mi liker meg når hun kjenner meg, og vet hvordan jeg er! Hun har hatt sjangsen sin, den tok hun ikke, hun ditchet meg for en annen dude, der har vi enda et eksempel.

Lenke til kommentar

Eit lite tips, om enn kynisk: Utnytt situasjonen for alt han er verdt. Gutar er like flinke til å lage drama, og det er ein god egenskap å kunna kontrollera omgjevnadane sine. Plant frø, så om deg som ein rabiat bonde under våronna, og sjå kaoset vekse rundt deg.

 

Om du lærer deg å kontrollera situasjonar der medmenneskja dine sin irrasjonalitet tek overhand, kjem du langt, både sosialt og i arbeidslivet. Det verkar moglegens kynisk og kaldt, men det funkar som pokker.

Lenke til kommentar
Eit lite tips, om enn kynisk: Utnytt situasjonen for alt han er verdt. Gutar er like flinke til å lage drama, og det er ein god egenskap å kunna kontrollera omgjevnadane sine. Plant frø, så om deg som ein rabiat bonde under våronna, og sjå kaoset vekse rundt deg.

 

Om du lærer deg å kontrollera situasjonar der medmenneskja dine sin irrasjonalitet tek overhand, kjem du langt, både sosialt og i arbeidslivet. Det verkar moglegens kynisk og kaldt, men det funkar som pokker.

 

Det var et godt tips ;) i denne situsajonen med venninna mi er det ikke jeg som lager drama, hun lager SÅ mye ut av det i forhold til meg, så hun når sikkert langt i livet :p

 

Edit: Så du mener at jeg burde lage drama?

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...