Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Drama, Drama, Drama... hvordan komme unna?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, så frø, for å sjå at situasjonen veks. Så kjem utfordringa: Kontroller veksten.

 

Vel, jeg er forsovet på god vei, ettersom jeg klarer det uten å gjøre noe særlig, men du har rett, må prøve å kontrollere det, hittil har jeg gjort som wisd0m, nemlig gi faen! :p

Lenke til kommentar
Haha, dagens. Drama queens er morsomme å se på, fordi de er så dumme, ser ikke hvor utseende kommer inn.

 

Ok, let me put it this way, det jenter ikke har i hodet, det får de igjen på utseende, er de dumme som brød, har de store tits eller nice rompe for å komme seg gjennom ting og tang på den andre måte som ikke har noe med hjernen å gjøre :p

 

 

umm.. kan du ikke bare holde deg unna dramaqueens?

 

Ja litt vanskelig ja, ettersom alle jenter har "dramaqueen" moduset medfødt i hjernen sin, det har hvertfall jeg erfart :p jeg har ikke noe imot at de lager drama, men det gjør det rundt meg hele tiden, kan de ikke gjøre det alene? :p

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
umm.. kan du ikke bare holde deg unna dramaqueens?

 

Ja litt vanskelig ja, ettersom alle jenter har "dramaqueen" moduset medfødt i hjernen sin, det har hvertfall jeg erfart :p jeg har ikke noe imot at de lager drama, men det gjør det rundt meg hele tiden, kan de ikke gjøre det alene? :p

 

:roll::nei:

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker å få i både pose og sekk :p Dramatøser fortjener ikke oppmerksomheten de får, ikke gi de gleden.

 

Haha, glede er nå en ting, men jeg tenker mer på meg selv når jeg tar dem :p ikke hva de har lyst til ;)

De fikk din oppmerksomhet. Utrolig nok tror mange jenter de er populære fordi så mange puler dem, når det i realiteten ikke betyr en dritt hvem jenten er, så lenge hun innehar en innovertiss.

Lenke til kommentar
umm.. kan du ikke bare holde deg unna dramaqueens?

 

Ja litt vanskelig ja, ettersom alle jenter har "dramaqueen" moduset medfødt i hjernen sin, det har hvertfall jeg erfart :p jeg har ikke noe imot at de lager drama, men det gjør det rundt meg hele tiden, kan de ikke gjøre det alene? :p

 

:roll::nei:

 

Så du har aldri laget drama, om noen eller noe? :p

Lenke til kommentar
De fikk din oppmerksomhet. Utrolig nok tror mange jenter de er populære fordi så mange puler dem, når det i realiteten ikke betyr en dritt hvem jenten er, så lenge hun innehar en innovertiss.

 

Haha, det mener hvis andre jeg har snakket med også, jenter tror de blir mer populære jo flere det roter/kliner/puler med på fest osv. de får jo bare logoen "slut" over seg :p så lager de masse oppstyr på grunn av det osv.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
umm.. kan du ikke bare holde deg unna dramaqueens?

 

Ja litt vanskelig ja, ettersom alle jenter har "dramaqueen" moduset medfødt i hjernen sin, det har hvertfall jeg erfart :p jeg har ikke noe imot at de lager drama, men det gjør det rundt meg hele tiden, kan de ikke gjøre det alene? :p

 

:roll::nei:

 

Så du har aldri laget drama, om noen eller noe? :p

 

Først: det er stor forskjell på å lage drama om noen eller noe et par ganger i løpet av livet, og å være dramaqueen. Jeg kan helt ærlig si at i løpet av de siste mnd (div. hendelser før den tid teller ikke pgs. store forandringer i livet mitt) har jeg ikke lagd mye drama rundt hverken andre eller meg selv.. kjenner mange jenter og gutter som er slik; oppmerksomhetssyke, overreagerer osv, og synes de er utrolig irriterende. Det er bare ikke min cup of tea.

 

(byttet bruker)

Lenke til kommentar
Først: det er stor forskjell på å lage drama om noen eller noe et par ganger i løpet av livet, og å være dramaqueen. Jeg kan helt ærlig si at i løpet av de siste mnd (div. hendelser før den tid teller ikke pgs. store forandringer i livet mitt) har jeg ikke lagd mye drama rundt hverken andre eller meg selv.. kjenner mange jenter og gutter som er slik; oppmerksomhetssyke, overreagerer osv, og synes de er utrolig irriterende. Det er bare ikke min cup of tea.

 

(byttet bruker)

 

Det er sant, det er ikke min heller, derfor lurer jeg på hvorfor jenter lager så mye av det man ikke liker, muligens noe de ikke bestemmer selv, men de fleste kjenner enkelte som gjør det bevisst.

Lenke til kommentar
De fikk din oppmerksomhet. Utrolig nok tror mange jenter de er populære fordi så mange puler dem, når det i realiteten ikke betyr en dritt hvem jenten er, så lenge hun innehar en innovertiss.

 

Haha, det mener hvis andre jeg har snakket med også, jenter tror de blir mer populære jo flere det roter/kliner/puler med på fest osv. de får jo bare logoen "slut" over seg :p så lager de masse oppstyr på grunn av det osv.

 

Mange jenter som er slik ja. Det negative er at de ødelegger det generellet ryktet rundt jenter som liker å flørte og ha sex (- uten at det skal bety så fryktelig mye)

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar
Mange jenter som er slik ja. Det negative er at de ødelegger det generellet ryktet rundt jenter som liker å flørte og ha sex (- uten at det skal bety så fryktelig mye)

 

Altså for all del jeg tror ikke alle jenter er sluts, men man har aldri problemer med å finne dem, for det er så mange.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser hva du snakker om, Lucas. Jeg synes spesielt at jenter digger å skape så mye drama som mulig, spesielt når alkohol kommer inn i bildet.

 

Noen ganger går det ikke an å holde seg utenfor dramaet på andre måter enn å holde seg vekke fra personene som skaper det. Det er i hvert fall min erfaring.

Lenke til kommentar

Den perfekte løsningen på å unngå drama;

 

"Bitch, PLEASE!"

 

Funker hver gang. Jeg gidder aldri drama, og sier bare det. Stadig vekk tidligere prøvde exer/flørter/diverse å dra meg inn i ymse drama. Meldinger og telefoner i hopetall. Jeg sa rett og slett "whatever, ta det dramaet deres dere, jeg gidder ikke". Etter en stund beklagde de seg rett og slett.

Bare forklar høyt og tydelig at du ikke aksepterer noe som helst drama, men er rett fra levra. Om noen så prøver å prakke drama på deg, legger du på/snur deg vekk/går/ignorerer. Da tar de tegninga ganske fort.

Lenke til kommentar
Den perfekte løsningen på å unngå drama;

 

"Bitch, PLEASE!"

 

Funker hver gang. Jeg gidder aldri drama, og sier bare det. Stadig vekk tidligere prøvde exer/flørter/diverse å dra meg inn i ymse drama. Meldinger og telefoner i hopetall. Jeg sa rett og slett "whatever, ta det dramaet deres dere, jeg gidder ikke". Etter en stund beklagde de seg rett og slett.

Bare forklar høyt og tydelig at du ikke aksepterer noe som helst drama, men er rett fra levra. Om noen så prøver å prakke drama på deg, legger du på/snur deg vekk/går/ignorerer. Da tar de tegninga ganske fort.

 

"Bitch, PLEASE"! har jeg sagt et par ganger :p og du har helt rett, det kan funke, men noen ganger snur de seg det mot meg, når ikke de finner ut av det så sier jeg hold kjeft så snur de seg mot meg å sier: Hva syns du da?!! Hun er jo en idiot! Så fortsetter de bare ved å dra meg inn, DA snur jeg meg bort altså!

 

Men dude, thanks so much, dette er en av de beste "rett fra levra" tipset jeg har fått, if you know what I mean ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...