Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Drama, Drama, Drama... hvordan komme unna?


Anbefalte innlegg

Ser hva du snakker om, Lucas. Jeg synes spesielt at jenter digger å skape så mye drama som mulig, spesielt når alkohol kommer inn i bildet.

 

Noen ganger går det ikke an å holde seg utenfor dramaet på andre måter enn å holde seg vekke fra personene som skaper det. Det er i hvert fall min erfaring.

 

Det er akkurat det, det er umulig å holde seg unna alle som lager drama.. jeg vil jo ikke holde meg unna alle.. men har en samme erfaring.

 

thanks man ;)

 

Tbh, jeg synes du er en skikkelig dramaqueen... basert på alle trådene dine her inne.

 

Haha, de få trådene jeg har her inne er 0,001% av all den dramaen dere jenter lager. Jeg sier jo ikke at gutter aldri lager drama, men jenter er ekstreme i det! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tbh, jeg synes du er en skikkelig dramaqueen... basert på alle trådene dine her inne.

 

Haha, de få trådene jeg har her inne er 0,001% av all den dramaen dere jenter lager. Jeg sier jo ikke at gutter aldri lager drama, men jenter er ekstreme i det! :p

hehe, skal ikke legge skjul på at mange jenter elsker å dramatisere sitt eget liv og praktisk talt lever av det.. men hvis du setter de jentene som virkelig er dramaqueens opp mot antallet jenter som ikke er slik, tror jeg du får deg en positiv overaskelse. Av egne erfaringer har jeg fått inntrykk av at de fleste av disse jentene kommer fra byen. Om det betyr at det er mer drama i byen, eller at det smitter lettere over mellom by-jenter fra fjortis-alderen og oppover vet jeg ikke, men holder en knapp på den siste versjonen. Slik dere skriver det blir det en veldig generalisering (som ellers på forumet forsåvidt, både mot gutter og jenter), sikkert uten at det er intensjonen :p

Lenke til kommentar
hehe, skal ikke legge skjul på at mange jenter elsker å dramatisere sitt eget liv og praktisk talt lever av det.. men hvis du setter de jentene som virkelig er dramaqueens opp mot antallet jenter som ikke er slik, tror jeg du får deg en positiv overaskelse. Av egne erfaringer har jeg fått inntrykk av at de fleste av disse jentene kommer fra byen. Om det betyr at det er mer drama i byen, eller at det smitter lettere over mellom by-jenter fra fjortis-alderen og oppover vet jeg ikke, men holder en knapp på den siste versjonen. Slik dere skriver det blir det en veldig generalisering (som ellers på forumet forsåvidt, både mot gutter og jenter), sikkert uten at det er intensjonen :p

 

Hm... mulig du har rett her, men jeg vet jo at ikke alle jenter er sånn, og jeg mener ikke å si at jenter generelt er det, men det som er det lager ekstremt mye. Det er som om de som lager det kompanserer for alle de andre som ikke lager noe :p

Lenke til kommentar
:thumbup:

 

Og nettopp siden de få som lager drama lager så ekstremt mye og kompenserer, slipper vi andre å gjøre det...og kan leve "normale" liv uten mas og dra i land de beste gutta ;)

 

Haha, så du mener at mens dramaqueensa er for opptatte med å krangle osv. så tar de "normale" jentene de beste gutta under nesa dems? :p

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Hehe.. mener at de guttene/mennene som "er best" (ja, litt dårlig ordvalg) ikke gidder å høre på konstant drama, fjåseri og whining..og heller setter mer pris på jenter som har hakket høyere IQ og EQ (ja, mener de to står i sammenheng med hverandre og sosial oppførsel) i lengden. Derfor, når guttene er over den perioden hvor det er überkult å ha sex med løstøser og være kompis med de mest populære dramaqueensa, vil de fleste skjønne at disse jentene ikke er noen de gidder å bruke stort mer tid på.

Lenke til kommentar
Hehe.. mener at de guttene/mennene som "er best" (ja, litt dårlig ordvalg) ikke gidder å høre på konstant drama, fjåseri og whining..og heller setter mer pris på jenter som har hakket høyere IQ og EQ (ja, mener de to står i sammenheng med hverandre og sosial oppførsel) i lengden. Derfor, når guttene er over den perioden hvor det er überkult å ha sex med løstøser og være kompis med de mest populære dramaqueensa, vil de fleste skjønne at disse jentene ikke er noen de gidder å bruke stort mer tid på.

 

Er forsåvidt enig der, MEN jeg for eksempel liker ikke whininga dems, men når de er annerledes og virker normale, da er det så forbanna vanskelig å snu ryggen til, for dette er jo tross alt jenter som vet hva de vil ha og går for det, og jeg som er en svak person for sånt har ikke mye å stå imot med. Men når de begynner med plapringa da blir jeg gæren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...