Gå til innhold

Mobil forsikring fra telenor. Erfaringer ?


Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe meg ny mobil telefon. En Nokia N97 for å være eksakt, da den er ganske dyr så synes jeg at det kan være lurt med forsikring mot tyveri,skader og service.

Ettersom jeg har djuice nonstop så vurderer jeg å skaffe meg forsikring fra telenor da den var veldig billig å virker ganske god. Er det noen som har erfaring med den. Gode eller dårlige.

Å en annen ting jeg lurer litt på angående den forsikringen,gjelder den for telefonen mitt sim kort sitter i eller kun for den telefonen kjøpt med abonnement fra telenor?

Jeg leste litt på telenor sine sider og ut fra hva jeg forsto gjelder den for den telefonen sim kortet sitter i. Har jeg forstått riktig eller missforsto jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt forsikringen hos Telenor tidligere, og er strålende fornøyd! Nå har jeg Netcom, men er på vei tilbake til Telenor - og skal på nytt tegne forsikringen der.

 

Min erfaring: Jeg var på kanotur, og telefonen havnet "tilfeldigvis" på innsjøens bunn... Var et uhell, og ikke noe annet. Den ble i alle fall aldri funnet igjen. Ringte telenor support som henviste meg videre, og det hele løste seg greit. Fikk ny, maken telefon - men det tok jo gjerne noen dager med saksbehandling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...