Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har problem med Nokia Messaging etter jeg oppdaterte og la det inn på nytt.

 

Eposten "detter" ikke inn på telefonen som tidligere. Må trykke sende og mota for å få det oppdatert.

 

Noen som har forslag. Er innstilt at den alltid skal være tilkoblet.

Har hatt same problem to ganger tidlegare, med tidlegare programvareversjonar. Måtte slette og installere på nytt. Kanskje ein softreset vil hjelpe, men fort gjort å installere på nytt.

Lenke til kommentar
Har problem med Nokia Messaging etter jeg oppdaterte og la det inn på nytt.

 

Eposten "detter" ikke inn på telefonen som tidligere. Må trykke sende og mota for å få det oppdatert.

 

Noen som har forslag. Er innstilt at den alltid skal være tilkoblet.

Har hatt same problem to ganger tidlegare, med tidlegare programvareversjonar. Måtte slette og installere på nytt. Kanskje ein softreset vil hjelpe, men fort gjort å installere på nytt.

 

Hadde tenkt til det. Men når e sto opp i dag, så fungerte det som det skulle.

 

Det var veldig merkelig.

 

Kanksje det va nedetid i går?

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen steder jeg kan levere mobilen og få den fiksa på dagen?

GPS'n er ikke god (det lille jeg har testa den).

Også ser jeg at linsa har begynt å bli oppripa, ikke noe alvorlig enda, men hadde jo vært greit å fått fiksa den :)

Bor på Jevnaker (Oppland), ikke så langt fra Hønefoss (Buskerud).

 

Synes liksom ikke feilene er alvorlige nok enda, til at jeg gidder å sende den inn.. + har bare dårlige mobiler som reserve mobil..

Lenke til kommentar
Skype skulle jo integreres sømløst med N97. Blir d ikke noe av det?

Det var jo det som først ble sagt. Så ble Nokia presset hardt av diverse store tilbydere som så på dette som et mulig inntektstap siden folk kanskje ville foretrekke å bruke Skype i stedet for deres dyre abonnement. Like etter dette ble det sagt at Skype skulle komme som en oppdatering, men jeg kan ærlig talt ikke huske noen offisiell uttalelse om dette. Jeg blir ikke overrasket om at det aldri kommer og at det er fordi Nokia feiget ut.

 

Jeg har forresten testet Vlingo uten å helt se det store potensialet. Mitt første søk, som skulle være etter soccer tickets, ble ”search suck a ticket”. Ikke helt treff der, men ved å si ”pulp fiction” så ble denne glatt googlet opp. Morsomt program, men underholdningsverdien er nok dessverre større enn nytteverdien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...