Gå til innhold

CoD 5 eller CoD 2?   

31 stemmer

1. 1. CoD 5 eller CoD 2?

• CoD 2
      15
    • CoD 5
      10
    • Vet ikke/ingen formening
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva vil du helst spille: CoD 5 eller CoD 2?

Inntil nylig var dette for meg et retorisk spørsmål.

Men, etter et kort besøk på X-fire fant jeg ut at det er betydelig flere som spiller CoD 2 enn CoD 5. Personlig ville jeg heller mye heller spilt sistnevnte, men etter å ha sett dette ble jeg nysgjerrig på hva andre synes.

Si din mening! Og kom gjerne med forklaring på hvorfor du velger feks. CoD 2 over CoD 5 :yes:

Endret av Filosof
Spørreundersøkelse.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cod5 er boss (søppel) og Cod 4 er konge! cod 2 vet jeg faktisk ikke... Men vil tor det er fler som spiller cod 4 enn folk som spiller cod 2...

Det er riktig!

Verdens mest neste spilte spill er CoD 4 - og etter det kommer CoD 2. Og jeg ville også aller helst spilt CoD 4 ;)

Men, hvorfor synes du CoD 5 er søppel?

Skrevet
CoD 5 er bare en dårligere versjon av CoD 4... Det er hvertfall min mening...

.Salbu!

Men, ville du heller spilt CoD 2 eller CoD 5?

Det er det jeg hovedsakelig vil vite ;)

Skrevet

Vil nå si at Cod5 er helt overlegent spillmessig. Beste sammenligning er vel CS 1,6 og CS Source. 1,6 kommer alltid til å ha sin sterke fanbase, og mange vil mene det er den beste.

Skrevet

Når "Generic Japanese #4562" popper opp fra gresset 2 meter foran deg begynner du å tenke på hvor lite kreativt dette er.

Selv om den russiske historien er ganske bra trekker den ikke totalen opp over "OK Minus".

Flammekasteren trekker opp. Alltid!

CoD 2 (PC) derimot storkoste jeg meg med. Skal spille det på nytt på 360 bare jeg får tak på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...