Gå til innhold

Sacred 2 tråden!


Anbefalte innlegg

Dette er tråden der en kan diskutere spillet Sacred 2, som kom ut på xbox 360 i europa den 5.Juni.

 

Er det noen som har tenkt å kjøpe dette spillet? Har hørt har veldig mye drit om dette spillet, men det er et spill jeg synest ser mest låvende ut når det kommer til RPG spill til 360 etter Oblivion. Jeg har lest mye om dette, og det noen sier at dette er et spill som er vanskeligt å lære av, og du bruker lang tid for å komme inn i spillet, så lang tid at di fleste kommer til å gi opp, men når du først kommer inn i spillet, blir det helt magiskt, altså vanskeligt å elske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og det noen sier at dette er et spill som er vanskeligt å lære av, og du bruker lang tid for å komme inn i spillet, så lang tid at di fleste kommer til å gi opp, men når du først kommer inn i spillet, blir det helt magiskt, altså vanskeligt å elske.

Da må jeg si meg helt uenig i den setninga der. Eller delvis uenig. tar ikke veldig lang tid å komme inn i det også er det elsk fra starten av for all del!:D

Lenke til kommentar

Så langt er spillet bare digg. Stort sett gjort side quests så det eneste jeg savner så langt er kansje litt mer "story" for å dra meg inn i spillet, men det bedrer seg forhåpentlig når jeg går løs på main quests.

 

PS! Denne tråden hører vel egentlig til under konsoll -> felles

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...