Gå til innhold

Hvilket grafikkort? - og hvilket hovedkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok også gått for ATI skjermkort.

Hvis du skal ha et kort i 1500,- klassen hvorfor ikke kjøpe et Radeon 7500 kort som yter bedre enn GF2 Ultra. Mens MX400 kortet ikke slår Vanlig GTS 2 engang.

Det koster omtrent det samme.

 

Asus og hovedkort er vel egentlig rimelig bra ja.

Har ikke hatt Asus siden K7M kortet mitt langt tilbake i Athlon's barndom. Og det kortet var rimelig piss :razz: Men men.

Har sendt inn MSI K7T 2 PRO RU kortet mitt da det var ustabilt som fy og holdt en temperatur langt over prosessoren sin. Bytter det mot et Asus A7M266D Dual Kort. Så me får se om asus holder mål.. MSI kortet klarte 153mhz fsb selv med ekstrem varme utvikling, Fårhåpentligvis gjør Asus kortet det samma.

Lenke til kommentar

Vil bare ha sagt at GeForce2 Ti slår Radeon 7500 i gaming. Men ATi Radeon 7500 fikk da tross alt terningkast 6 (-) av Hardware.no! Kortet er mye raskere på 3d enn det møkkens GF2MX400, mye bedre bildekvalitet, markedets beste MPEG2/DVD avspilling, TV-ut og dual monitor support! Prisen er heller ikke så avskrekkende.. R7500 koster omtrent 1500,-kr. Et GeForce2 MX400 m/TV-ut koster ca. 900,-kr.. Minuset med R7500 er at det kan være vanskelig å få tak i. Det eneste stedet jeg fant det var hos databutikken.com/no.. har sjekket en del steder nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...