Gå til innhold

Juletråden 2009 - Alt som har med jul å gjøre!


Sameboe

Juleundersøkelse  

65 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått mandelen i grøten?

    • Ja, flere ganger!
      35
    • Ja, men kun en gang...
      13
    • Nei, har jeg aldri fått :(
      9
    • Vi spiser ikke julegrøt
      7
    • Feirer ikke jul!
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med jul, følger selvfølgelig en juleølkalender. I år kommer den med en test av de jeg drikker mens jeg teller ned antall dager til julemiddagen! Dessverre bor jeg i Sverige for øyeblikket, og det er møkk umulig å få tak i norsk juleøl her. Blir noen dager med hektisk juleøldrikking rett før jul da, siden jeg kommer hjem igjen 21. desember :love:

 

PS! Bloggen starta som en slags treningsblogg for tre utrente karer som skal gjennomføre Birkebeinerrittet neste år, men gikk da altså over til dette, og vil gå tilbake til en treningsblogg etter nyttår :whistle:

 

Edit: Kanskje en idè å legge til link?

Endret av Savage
Lenke til kommentar

Ja denne forjulstiden kommer i hvertfall jeg til å huske godt. Først går kjølskapet til H***** med 14+ grader var det bare å skaffe seg nytt, og elkjøp sikret at jeg denne helgen har maten min ute på terrasen.

 

Men gleden stopper ikke der nei, for i dag gikk vannkjølinga til pc'n min med AMD 955 og gigabyte am3 hk, 8 gigg ram og 4870 skjermkort LEKK...vannet spruta ut over alt

 

Håper bare ingen ting gikk helt til h****** og at jeg får starta den opp igjen etter at alt har tørka 200% Men med min flaks betyr det vel at jeg ikke bare punget ut 8500 for nytt kjøleksap jeg ikke har enda, men også må rett og slett kjøpe en totalt ny PC! HURRA for denne flotte forjulstiden NOT :cry: :cry: :cry: :cry:

 

Glade jul, hellige jul, engler daler ned i skjul......yeah right

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

1. Hva gir du dine nærmeste i julegave?

2. Hvor mye bruker du på julegaver?

3. Hva slags dessert spiser du på julaften?

4. Hva gjør du før middagen på julaften?

 

1. Det vet jeg ikke enda.

2. Ikke veldig mye, har veldig liten familie. kanskje rundt 1500 ++

3. Er vel Moltekrem det. Ikke noe spesielt fan av det, men dog.

4. Venter og koser meg. :)

Lenke til kommentar

1. Hva gir du dine nærmeste i julegave? - Mamma og pappa får hver sin personlige almanakk jeg har designet fremside på, pluss en kurv med litt snadder i. Sambo får MP3-spiller, søster får skinnhansker og scrappeting.

2. Hvor mye bruker du på julegaver? - Aner ikke. Har ikke lagt sammen prisene, men prøver å kjøpe ting billig og på salg. Fattig student så!

3. Hva slags dessert spiser du på julaften? - Vi bruker å ha småkaker, is, av og til riskrem eller karamellpudding.

4. Hva gjør du før middagen på julaften? - Er på kirkegården og i kirken, ser på juleprogrammene på tv, snuser oppi grytene :whistle: Også må vi selvfølgelig se Sølvguttene klokka 17!

Lenke til kommentar

kan noen hjelpe meg å finne ut hva jeg kan kjøpe i gave til en jente jeg er komt veldig nært, men vi er ikke sammen? Noen gode tips? Vi går bare på vgs begge to da. Er det mulig å kjøpe noe hun kan bli litt rørt av på en måte? :p hun har selv sagt at hun ønsker seg noen sko, og parfyme, men vet ikke helt om sko er det riktige å gi henne liksom, :hmm:

Lenke til kommentar

Kjøpte noen julesanger i går kveld, bare en håndfull sanger som jeg synes hører med for julen sin skyld. Fant også til all min begeistring Aas julebrus i butikkhyllen, en flaske måtte følgelig med i handlekurven.

 

1. Hva gir du dine nærmeste i julegave?

2. Hvor mye bruker du på julegaver?

3. Hva slags dessert spiser du på julaften?

4. Hva gjør du før middagen på julaften?

 

1. Hva enn jeg kommer over som jeg tror kan tjene mottager. Kan for eksempel være en dvd kolleksjon, en ipod, en finere genser eller jakke ol.

 

2. Det varierer litt hvor mye jeg bruker på julepresanger, men jeg handler kun til de nærmeste i familien. Budsjettet ligger vanligvis på mellom 3k til nesten 10k.

 

3. Risengrynsgrøt med en liten mandel gjemt i grøten. Vinneren får så en tradisjonell marsipangris.

 

4. Da gjør jeg vanligvis ikke så mye annet enn å gå litt rundt i stuen, kikke litt på tv og kanskje svinger innom dette nettforumet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...