Gå til innhold

Juletråden 2009 - Alt som har med jul å gjøre!


Sameboe

Juleundersøkelse  

65 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått mandelen i grøten?

    • Ja, flere ganger!
      35
    • Ja, men kun en gang...
      13
    • Nei, har jeg aldri fått :(
      9
    • Vi spiser ikke julegrøt
      7
    • Feirer ikke jul!
      1


Anbefalte innlegg

1. Hva gir du dine nærmeste i julegave?

2. Hvor mye bruker du på julegaver?

3. Hva slags dessert spiser du på julaften?

4. Hva gjør du før middagen på julaften?

 

1. pleier ikke å gi så mye julegaver, men som regel går det i en cd-er mat, eller klær.

2. varierer veldig. min personlige julegave til meg selv blir på 4 laken men til resten røver jeg å finne noe som ikke overstiger 500 kroner

3. litt utradisjonelt her. fruktsalat toppet med sjokolade og is

4. bli ført kjerka kl.4 også se på tv/lukte på maten/konversere med gamlingene om hvor gode karakterer jeg får (ironi) ellers så blire ofte en titt på julegaver og gaming + dette fiffige nettstedet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gi henne et fint bilde av dere to, hvis det finnes, med ramme osv. alltid rørende det? :wee: Å kjøpe sko til en jente er vel kanskje et farvann jeg vill holdt meg unna ... Ville vel uansett gått for noe mer personlig.

 

Ja et bilde av oss to hadde vært rørendes det ja :p men har ikke akkurat et bilde av oss to enda. Jeg har blitt tipset en god del om smykker, så jeg gikk nå til slutt for det. Var en veldig pen jente som hjalp meg å velge ut hva jeg burde kjøpe. Hun sa hun gikk for det enkle, og jeg synes det var noen veldig fine smykker der. Det endte til slutt med et smykke og en ring som matchet, og håper hun jeg skal gi det til blir fornøyd :) Hun selgeren var en ganske ung jente og hun mente jeg gjorde et godt valg, så håper det er riktig.

 

betalte kanskje litt vel mye til sammen får en si, vi er tross alt ikke sammen, men er veldig nærme hverandre. Jeg tenkte egentlig ikke så mye på prisen når jeg kjøpte, måtte vel egentlig bare finne noe jeg trodde hun likte. så gleder meg til å se reaksjonen hennes. hva skjer visst ikke hun har kjøpt gave til meg egentlig? vil hun få dårlig samvittighet eller? :whistle:

Lenke til kommentar

Om du håper å bli sammen med henne ville jeg ikke sagt "det var en pen jente som hjalp meg med å finne gave til deg" :p Anyways, ja, kanskje ej litt for flott gave, men nå vet jo ikke jeg prisen da! Jeg personlig synes smykker og ringer hører forhold til, men jeg aner jo ikke hvordan forholdet deres er, uansett om dere er sammen eller ei. Hun blir sikkert fornøyd! Det er jo en superfin gave :) Om du ikke vil hun skal få dårlig samvittighet kan du bare si at hun ikke må tenke på noe gave til deg, dette var bare noe du så og MÅTTE kjøpe til henne, eller noe sånt, hehe. En gråhvit løgn er lov i en slik situasjon synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Om du håper å bli sammen med henne ville jeg ikke sagt "det var en pen jente som hjalp meg med å finne gave til deg" :p Anyways, ja, kanskje ej litt for flott gave, men nå vet jo ikke jeg prisen da! Jeg personlig synes smykker og ringer hører forhold til, men jeg aner jo ikke hvordan forholdet deres er, uansett om dere er sammen eller ei. Hun blir sikkert fornøyd! Det er jo en superfin gave :) Om du ikke vil hun skal få dårlig samvittighet kan du bare si at hun ikke må tenke på noe gave til deg, dette var bare noe du så og MÅTTE kjøpe til henne, eller noe sånt, hehe. En gråhvit løgn er lov i en slik situasjon synes jeg ;)

 

nesten som jeg skulle sagt det selv ja! det høres ut som en god løsning ;) takker. Nei men nå er jo ikke hun innpå her å leser hva jeg skriver heller da, så det endrer ingenting på om at jeg håper å bli sammen med henne. For det finnes ingen penere jenter for meg enn hun jeg skal gi gaven til uansett! :)

 

kan dere gi meg svar på hva dere synes er en gale pris sånn i forhold til at vi ikke er sammen? for jeg er redd jeg har kjøpt litt dyrt. vet ikke helt hva dere hadde vært villig til å gi?

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar

Vanskelig å si eksakt pris synes jeg. Det kommer helt an på forholdet, men jeg henger meg ikke så veldig opp i pris. Synes ikke det å kjøpe det flotteste og dyreste er poenget med en koselig gave, men heller at den passer og betyr noe for mottakeren :) Men om jeg skal prøve meg på en pris hadde jeg nok kjøpt for kanskje 200-300 pluss-minus. Du må huske på at om dere blir sammen føler man ofte at man bare vil kjøpe flottere og flottere gaver, men plutselig er der ingenting som kan toppe "den siste" gaven :p Og da kan det bli litt tricky ;) Men du kuunne jo kanskje delt opp gaven da, gitt en av delene til en annen anledning? :) Det er jo ikke så kjempelenge til Valentines, om dere "feirer" det :)

Lenke til kommentar
Vanskelig å si eksakt pris synes jeg. Det kommer helt an på forholdet, men jeg henger meg ikke så veldig opp i pris. Synes ikke det å kjøpe det flotteste og dyreste er poenget med en koselig gave, men heller at den passer og betyr noe for mottakeren :) Men om jeg skal prøve meg på en pris hadde jeg nok kjøpt for kanskje 200-300 pluss-minus. Du må huske på at om dere blir sammen føler man ofte at man bare vil kjøpe flottere og flottere gaver, men plutselig er der ingenting som kan toppe "den siste" gaven :p Og da kan det bli litt tricky ;) Men du kuunne jo kanskje delt opp gaven da, gitt en av delene til en annen anledning? :) Det er jo ikke så kjempelenge til Valentines, om dere "feirer" det :)

 

Oioi, jeg kjøpte vel for dyrere enn den prisen der da, men ja som du sier,går jo an til å dele det opp, en til jul og en til valentines ja, det samme sa selgeren til meg at jeg kunne gjøre. Tenkte også å gi henne roser på valentines da, men får se, jeg finner nok ut av det :) Håper bare gaven betyr noe for henne isåfall, at hun kommer til å bruke tingene.

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar

Du gjør jo selvfølgelig slik du vil, men å dele den opp hadde jo sikkert vært koselig det da! :) Er jo ikke alle jenter i Norge som tror de får noe til Valentines! Kanskje hun blir veldig positivt overrasket ;) Ringen hadde jo vært fin til valentines, så får hun den litt større gaven til jul kanskje?

Lenke til kommentar
Du gjør jo selvfølgelig slik du vil, men å dele den opp hadde jo sikkert vært koselig det da! :) Er jo ikke alle jenter i Norge som tror de får noe til Valentines! Kanskje hun blir veldig positivt overrasket ;) Ringen hadde jo vært fin til valentines, så får hun den litt større gaven til jul kanskje?

 

eheh ja, men problemet er at selgeren pakket den inn til meg, så nå ligger både smykket og ringen i samme innpakning. Så da må jeg jo begynne å styre med å ta den ut. Å jeg synes det var veldig fint pakket inn, så vet ikke om jeg skal gjøre det. Uansett jeg kommer mest sannsynlig til å finne noe til henne til valentines også, men vet ikke om jeg har tenkt å kjøpe noe til henne da. Hadde jo vært fint med en ring til den annledning og roser som jeg tenkte på. Tenkte å sende rosene til døren hennes da, at jeg ikke gir de, så vet ikke om det er mulig å gi en gave med de rosene. så da blir det liksom at jeg gir en gave og sender en på døren, så det blir litt sånn rart, menmen :)

Lenke til kommentar
Kjære deg. Det holder med roser på valentine. Du blower jo mye penger her, er du safe på at det blir noe eller?

 

jeg er enig med deg. Jeg er jo forsovet ikke safe på at det blir noe, og hvem vet hva som har skjedd til valentine? så kanskje jeg bør være litt mer forsiktig med pengene fra nå av, å ja det holder nok med et kort og roser på valentines om vi holder på da.

Lenke til kommentar

1. Hva gir du dine nærmeste i julegave?

2. Hvor mye bruker du på julegaver?

3. Hva slags dessert spiser du på julaften?

4. Hva gjør du før middagen på julaften?

 

1. Det må bli noe hjemmelaget eller noe som dei ønsker seg

2. Ikke masse ca 300

3. Is med sjokoladesaus, nonstop og peanøtter

4. Det blir tv frå halv 7 til 6

Lenke til kommentar

Herlig, nå har det kommet litt snø i løpet av natten og det er spådd enda mer i de kommende dager. Videre har vi dette året fått lagt av et juletre som vi kan hente når det begynner å nærme seg julaften. Håper bare folk klarer å være litt gentlemen og la være å klippe over reservasjonslappen så vi slipper å velge et tre som ingen andre ville ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...