Gå til innhold

Kommentar: Sonys E3-presentasjon (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Kanskje selger de mindre, men er mindre = dårligere? Er Ferrari Enzo en dårligere bil enn Golf 1.9 turbodiesel fordi Ferrari ikke selger like mange biler som VolksWagen?

Hei Musty! Må si jeg ikke skjønner helt hva du skriver her, såklart bilen er dårligere når den selger mindre! Det skjønner da alle. Hei og hå! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud for en journalistikk. Dette blir bare værre og værre.. Fullstendig ensidig uten en gang forsøk av å se presentasjonen med ett enkelt fnugg av objektivitet. Artikkelen fremstår som fanboivrøvvel av verste sort.

 

vel vel.. Welcome to teh internets i guess..

Lenke til kommentar
Når spillmaskiner kan simulere både vold, bilkjøring og husdyrhold, hva har vi da igjen å leve for?

Kjøre bil IRL i 120 km/t?

 

Ser dere, jeg og kan være morsom..

 

 

Tipper ingen ser ironien i dette innlegget. :)

 

Endret av Zeke
Lenke til kommentar
Til dere som klager på at det ble litt negativt om Sony denne gang, så har jeg bare dette å si: Hvis dere leser litt i leksikon eller undersøker rene tall og fakta, så vil dere finne ut at Sony faktisk er mye dårligere enn Nintendo! Her trenger vi faktisk ikke gå lenger enn å sjekke salgstall. Nintendo selger mer, tallenes tale er klar. Og det kan vi ikke krangle på! :D
Du bør nesten undersøke før du uttaler deg om tall og fakta. Her er noen tall og fakta for deg servert på gullfat:

 

Playstation 1: 102 millioner

Playstation 2: 136 millioner

Playstation 3: 22.73 millioner

Playstation TOTALT: 260 millioner

 

NES: 61.91 millioner

SNES: 49.10 millioner

N64: 32.93 millioner

Gamecube: 21.74 millioner

Wii: 50.39 millioner

Nintendo TOTALT: 194.33 millioner

 

Sånn jeg ser det. Så "leder" Sony med 65.67 millioner shipped/sold enheter på FÆRRE forsøk (les: antall konsoller). Så jeg må ærlig talt si at Sony er mye bedre enn Nintendo! Og som du sa, vi trengte jo trossalt bare å se på slagstallene til dem to. Sony har solgt mer, og tallenes tall er klare. Og det er sant, det kan vi ikke krangle på!

Lenke til kommentar
.....

Skjønner fortsatt ikke fjortiser at disse kommentarene skal være morsomme bare? Voks opp! Som jeg skreiv på Gamer.

 

Btw Uncharted karakteren var vell uansett Gamer og ikke Spillverket som anmeldte.

 

 

Er jeg fjortiss fordi at jeg er under 18? Og nei. Jeg ser ikke det morsomme i det. Men det ser ikke ut som at jeg er helt alene heller.

Lenke til kommentar

Her var det nå mange surrekopper :)

 

Journalistikk er alltid subjektiv journalistikk. Greit nok at man må få lov til å uttrykke sin misnøye, men ta nå PS3-kritikken litt mer personlig da ;)

 

BåGan, hvis du studerer tallene dine, så ligger Wii ca. 30 mill forran PS3. E3 handler da virkelig ikke om PS1 eller NES lenger...

Lenke til kommentar
Her var det nå mange surrekopper :)

 

Journalistikk er alltid subjektiv journalistikk. Greit nok at man må få lov til å uttrykke sin misnøye, men ta nå PS3-kritikken litt mer personlig da ;)

 

BåGan, hvis du studerer tallene dine, så ligger Wii ca. 30 mill forran PS3. E3 handler da virkelig ikke om PS1 eller NES lenger...

Hvis du ser på quoten jeg svarte på så sier han Nintendo og Sony som helheter, og ikke PS3 og Wii. Mulig jeg misforsto!

 

Ved kjøp av PS3 må man tydeligvis bytte inn den delen av hjernen som behandler ironisk og humoristisk informasjon

For meg selv, så forventer jeg litt mer profesjonelt og mindre barnslig og "morsomt" fra en såpass stor spillside i Norge. Men, hver sin smak!

Lenke til kommentar
Til dere som klager på at det ble litt negativt om Sony denne gang, så har jeg bare dette å si: Hvis dere leser litt i leksikon eller undersøker rene tall og fakta, så vil dere finne ut at Sony faktisk er mye dårligere enn Nintendo! Her trenger vi faktisk ikke gå lenger enn å sjekke salgstall. Nintendo selger mer, tallenes tale er klar. Og det kan vi ikke krangle på! :D

 

Haha! Hvor gammel er egentlig denne gutten?

 

"McDonalds er mye bedre en den privateide burger sjappa nede på gjørnet her ettersom de selger mer."

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Han skrev jo slik i artikkelen også, men alle mener det å snakke om kor de kopierer nintendo og ting som :

''Sony demonstrerte tydelig at de ble tatt med buksene nede av Wii-ens suksess, og at de tror det var selve kontrollsystemet som var nøkkelen. Noen burde kanskje fortelle dem at det ikke holder med verdens beste kontrollsystem så lenge du ikke har noen artige spill å bruke det til.'' er ironi.

Lenke til kommentar

Alle De fleste nyhetene Sony la fram i presentasjonen sin kom fram i denne artikkelen, om enn på en litt uortodoks måte. Men dette gjorde bare artikkelen (etter mitt syn) utrolig morsom å lese! Objektive nyheter får jeg nok av i DB og VG. Kjempegod artikkel, herr Sollid! :)

 

EDIT: Rettet.

Endret av haakonmt
Lenke til kommentar

Jeg LO da jeg leste artikkelen. Det er en sånn ironi-greie for sarkasme-mennesker.

Jeg LO enda BEDRE da jeg leste kommentarene, for HOMOR er tydeligvis UT for tida!

 

 

Jeg fatter virkelig ikke at dere GIDDER å klage; er det ikke moro, så SLUTT Å LES!

 

 

plz?..

Lenke til kommentar

Jeg blir bare nødt til å gjenta, dette her var helt elendig journalistikk. Synd at Spillverket lar sånne artikler dukke opp, selv om den var ment som et humoristisk/ironisk innslag. Det eneste artikkelen får til er å vise hvor lite seriøse Spillverket er som spillside og anmelder.

Lenke til kommentar

Det er jo fakta at Nintendo var først ute med styresystemet slik det er nå. Sony var jo ute med Guitar Hero-gitaren, hvor man aktiverer "star power" ved å vippe opp gitarhalsen, men det er vel ikke helt sammenliknbart?

 

Poenget til journalisten ang. dette er jo at Nintendo var først ute med å lansere teknologien. Det ble en knallsuksess og nå følger Microsoft og Sony etter. I begynnelsen var det ingen morsomme spill til Wii (annet en til barn), og det tok lang tid før man faktisk fikk et ordentlig fps-spill.

 

Slik kan man altså også tolke journalistens hjerteløse og totalt uakseptable skriverier (merk: ironi her).

 

....skal ikke slikt være objektivt?

Ja, du har vel lest flere objektive artikler om grafikk og hardware ;)

Lenke til kommentar

Fantastisk å påstå at Sony hermer etter Nintendo. Sonys teknologi ligger milevis foran kvasikontrolleren til Wii. Nintendo har lagt hele salgsgrunnlaget på en kontroller som baserer seg på veldig gammel teknologi. Med fullt fokus på motion capture, har de faktisk bare klart å lage en G-aktivert makrobase.

Sony presenterer det man burde forvente at Wii var da den ble lansert.

Lenke til kommentar
Alle nyhetene Sony la fram i presentasjonen sin kom fram i denne artikkelen, om enn på en litt uortodoks måte. Men dette gjorde bare artikkelen (etter mitt syn) utrolig morsom å lese! Objektive nyheter får jeg nok av i DB og VG. Kjempegod artikkel, herr Sollid! :)

 

 

Er mulig jeg overså det, men jeg fant ikke Modnation Racers i artikkelen?

Lenke til kommentar
Jeg LO da jeg leste artikkelen. Det er en sånn ironi-greie for sarkasme-mennesker.

Jeg LO enda BEDRE da jeg leste kommentarene, for HOMOR er tydeligvis UT for tida!

 

 

Jeg fatter virkelig ikke at dere GIDDER å klage; er det ikke moro, så SLUTT Å LES!

 

 

plz?..

 

+1

 

Hvorfor klager dere på artikkelen? Dere skjønner jo at det bare er tull?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...