Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper så indelig at keeperene blir endret. Har skjedd meg mer en én gang at keeper har taklet meg som bakerste mann, ødelagt hele sjangsen og går ustraffet (har bare én! gang sett at keeper har fått gult kort). Samt at keeperen bør kunne bli skadet.

Gleder seg *mine innlegg*

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Ser ikke noen grunn til at de skulle gått bort fra det (morsomme) konseptet.

Skrevet

Vet dere om de har fikset den buggen hvor du lobber keeperen og blir felt etter lobben? Du får da frispark og målet blir annulert, selv om ballen går i mål. Det er helt sinnsykt irriterende. Flere kamper hvor det har blitt uavgjort selv om jeg scorte i sluttminuttene, fordi han jeg spiller mot utnytter bugen og bare får en utvist i det 89. minutt.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Har opplevd den to ganger. Satan så forbanna jeg blir om det er noe "viktig" :p

Skrevet

Alle kamper er viktig. Vi hadde Fifa 09 på vakt i militæret (akkurat ferdig), og da er det selvfølgelig viktig å slå medsoldatene. Når du da heller spiller uavgjort på grunn av en glitch, er det jævla kjipt :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Er ikke viktig om jeg spiller mot lillesøstera mi, nei. Er dog ytterst skjelden.

Fun fact: Raste har aldri slått meg.

Skrevet
Noen som vet om at styrefeiringer [altså når du scorer] kommer i år å.Takk

Man kunne jo velge åssen man ville feire i 09.

Min signaturfeiring er å kaste meg på magen inn i mål, evt slå hjul inne i målet bare for å se spilleren tryne maks :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hvordan kaster seg man på magen? Min favoritt er robot, for den er den lengste :p

Skrevet (endret)

Død over roboten. Får nesten lyst til å quitte hver gang noen feirer med den på Live. Helvete så irriterende dårlig og uutholdelig lang den er :realmad:

Håper på noe nytt på feiringsfronten. Noe som involverer publikum eller medspillere hadde vært helt fantastisk. Å gi en klem til pasningleggeren etter en fenomenal assist eller løpe inn i Stretford Ends åpne armer for å motta hyllesten etter å ha senket Liverpool på overtid. Drømmescenario.

Endret av Stonemeister
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Er litt "elsk eller hat" over den.

Skrevet (endret)
Hvordan kaster seg man på magen? Min favoritt er robot, for den er den lengste :p

Mener å huske at det er holde inne L1, ned+opp+ned. Evt opp+ned+opp

Å ja... Roboten er forbanne irriterende :p

Endret av rln
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Skal prøve i morgen.

Skrevet

Å kaste seg på magen er L1 - ned - opp. Bruker å feire på den måten. Det som er irriterende er at når feiringen kommer så har eg glømt dei fleste feiringsmetodene og da ender det so oftest med å kaste seg på magen eller hoppe opp i lufta.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Noen som kan Nani-saltoen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...