Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete jeg hater manager mode. Jeg er i min tredje sesong med Arsenal og har ikke kjøpt noen spillere før jeg kjøper Edin Dzeko. Han spiller en kamp og så fryser bildet etter kampen og jeg får ikke gjort en dritt videre. Har prøvd å spille kampen 3 ganger nå, men det fryser gang på gang. Det samme skjedde på den forrige saven min da jeg hadde kjøpt et par spillere. Det er da for faen meg ikke gøy å spille manager mode om man ikke kan bygge lag!! Noen som har opplevd det samme? At bildet fryser etter kampen og det eneste man får bilde av er stadion?

Lenke til kommentar

LunaticFanatic, du som har klart alle accomplishmentsa, har du noen tips til mental nr 22, som er "Make 2 goal line clearances in your career" Sies at det er å få 2 i to kamper på rad for jeg har fått den som er 3 totalt.

Jeg sliter enormt og aner ikke ikke hvordan jeg skal få denne.

Lenke til kommentar

Sett Proen din som en i midtforsvaret, spill slik at du kun styrer Pro'en din. Still deg på streken og hold konstant inne trekant slik at keeperen din stikker ut mot ballfører, spill mot ett godt lag feks Real, og når de kommer innen rekkevidde så begynner de å skyte på mål, lurt å holde inne R2 og L2 slik at Proen din ikke møter ballen når den kommer mot streken..for når du holder R2 og L2 inne samtidig så styrer du han så og si helt fritt.

 

EDIT: Glemte noen ting, du må klarere ballen på FØRSTE touch, demper han den og så klarerer så teller ikke det oppmot bragden. Like greit å ha Pro'en din på ett møkkalag slik som Accrington feks. Og sett gjerne timer'en på 20min så du har god tid.

 

Lukka te.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Selger følgende spillere på Ultimate Team:

 

Goalkeeper:

 

GOLD - Rafael Bracalli - 76 (BRA)

 

Forsvarere:

 

GOLD - CB - Butscher - 75 (GER)

GOLD - CB - Manfredini - 75 (ITA)

SILVER - CB - Onyewu - 74 (USA)

SILVER - LB - M'Bengue - 71 (FRA)

 

Midtbane:

 

GOLD - CM - Muntari - 81 (GHA)

GOLD - CAM - Ibagaza - 78 (ARG)

GOLD - CDM - Diop - 76 (SEN)

GOLD - CM - Tissone - 78 (ARG)

GOLD - CM - Álvaro Rubio - 78 (SPA)

GOLD - CDM - Gargano - 78 (URU)

GOLD - CDM - De Zeeuw - 77 (NED)

GOLD - CM - Guarín - 77 (COL)

GOLD - LM - Gavilán - 77 (SPA)

GOLD - RM - Jussiê - 76 (BRA)

GOLD - CAM - Candreva - 76 (ITA)

GOLD - CM - Milanetto - 76 (ITA)

GOLD - CDM - Stoltidis - 75 (HEL)

SILVER - CAM - Shelvey - 66 (ENG)

 

Angripere:

 

GOLD - CF - Ewerthon - 78 (BRA)

GOLD - CF - Aldo Leao - 76 (COL)

GOLD - CF - Baxter - 75 (ENG)

GOLD - RF - Remy - 79 (FRA)

GOLD - CF - Meyong - 77 (CAM)

GOLD - ST - Forssel - 76 (FIN)

GOLD - CF - Di Michele - 76 (ITA)

GOLD - ST - Bergessio - 75 (ARG)

GOLD - ST - Moreno - 75 (BOL)

GOLD - RW - Beerens - 75 (NED)

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på :)

 

først og fremst hvordan får jeg forandret quick tactics på UT?

 

og noen forslag til en bra quick tactic for å få spillere mere på løp fremover og få de til å følge spillere bedre i forsvar?

Endret av samebob
Lenke til kommentar

Da vant jeg 4-0 over Mr.SS. Fornøyd med resultatet da jeg kun hadde en generalprøve før denne, er vel et par mnd siden sist jeg spilte Fifa så :)

 

Edit:

Hoho, spilte også en til kamp mot Mr.SS og da vant jeg igjen med en mann mindre i en omgang nesten. Resultatet ble 3-0 :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Kan nevne at du spilte Barcelona i de to kampene. Og jeg spilte med et nedbemannet Milan og München siden du sa at du var så dårlig, så tenkte jeg at jeg skulle gi deg en sjanse på tittelen. Ble lei etter hvert, så valgte Real Madrid. Når jeg fikk et nesten like godt lag kan alle se hva som skjedde; altså hvem som er best.

Lenke til kommentar

Da kan jeg også nevne at jeg og Wisbatov kjørte en trekampers HUB i går natt. Alltid jevnt i mellom oss to, få sjanser - dog en del store til begge to. inv_biggrin.gif

 

Sant det der. Jeg sliter virkelig med å komme til de store sjansene mot deg, men følte jeg iallfall var ganske god defensivt. Det var uansett gøy som alltid :)

 

Jeg er sikkert klar for noen kamper mot noen i dag for å varme opp til SuperCupen. Jeg må lære meg og kjenne hver eneste bevegelse i Die Bayern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...