Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg skulle prøve å fikse min VP etter å ha lagt ham død en stund. Shit så avhengig jeg har blitt nå, skulle aldri ha begynt med det. Grunnen til at jeg liker "sosiale spill" som sportsspill og musikkspill er at jeg nettopp unngår den der singleplayeravhengigheten :)

 

Dessuten blir jeg ikke noe bedre fordi jeg ikke orker å spilel på høy vanskelighetsgrad, da tar det nemlig for lang tid å klare alle utfordringene.

 

Men til dere som dribler en del, bruker dere mange forskjellige varianter eller har dere funnet noen favoritter som dere mener er effektive?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Zidane og rainbow, men digger også rykket til overstegsfintene. Glemte nesten ut Ronaldo-finta som er obligatorisk når man kommer inn fra kanten.

Lenke til kommentar

Dere spiller mye mot hverandre men blir faen ALDRI bedre. Burde ringe en bjelle snart.

Er du så god da?

 

Nei det sa eg heller ikke.

 

 

Hvem snakker du til Luna, og hva er poenget ditt?

 

Snakker til folk generelt her inne, såklart er det mange gode, men skjønner ikke hvorfor det skal bare spilles mot andre fra forumet, da det sannsynligvis finnes bedre motstand uti den vide verden, men viss det er pga nett eller fordi noen ikke liker å spille mot fremmede, eller at det er "gøy" å spille mot kompiser fra forumet, det vet ikke eg :)

 

Var ikke noe direkte rettet mot noen at noen sugde.

Lenke til kommentar

Tipper alle her inne spiller 70% av sine kamper på Head to Head mot fremmede. Det er uansett artig en gang i blant å spille mot folk her fra forumet. Du føler at det er litt artigere å vinne, når den du vinner mot ikke kan kutte connection uten å ta i mot litt pes. Dessuten er nivået på enkelte her inne (PS3-delen jeg forholder meg til) høyt. Man vet hva man møter.

 

Hvorfor ikke spille mot folk fra forumet kan jeg spørre?

Lenke til kommentar

Det er definitivt jevne kamper her på forumet av det jeg erfarer. Jeg har slått både tc, aunmar, Kriss, Sindre osv. selv om det ofte ender med tap for min egen del. De fleste kamper her på forumet er ekstremt jevne som aunmar sier så vet du hva man får. For min del er det ekstra morsomt når jeg kjenner til spillestilen til samtlige og jeg tar med meg en seier, dessuten åpner forumet for mange fixtures som jeg ellers aldri spiller i 80 % av kampene mine (Head2Head). Flamengo vs. Santos, Benfica vs. Porto og lignende kamper som jeg nærmest aldri får spille til vanlig.

 

Nå er jeg derimot i min verste taperform noensinne sannsynligvis fordi jeg ikke har spilt FIFA jevnlig på en evighet. Hva skjer forresten med at Neymar har ferdighetstrekk **? Latterlig.

 

 

Lenke til kommentar

Hehe. Ikke bare jeg som har en omstendelig spillestil altså. Jeg skal liksom alltid gjøre alt så pent :) Men en ting jeg lurer på, hvordan runder dere keeperen? Har så lyst å klare det men lykkes aldri. Har prøvd med den finten hvor man drar ballen med seg til siden og jeg har nylig begynt med å lære meg "knock-on", men lykkes aldri å runde keeperen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...