Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Takk for kampene, Kriss. Følte jeg falt helt ut etter første match, var rett og slett overtrøtt noe som gjorde at du overkjørte meg i kampen du hadde med United der du finta fire - fem spillere, helt sykt, men det var jo i og for seg utrolig godt gjort også.

 

Siste kamp følte jeg at jeg spilte litt bedre (Brann - Santos), men jeg spilte jo bare gjennom Neymar da, haha. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I første kampen syns jeg tempoet på spillet vårt var lavt, ble også sykt irritert når jeg sentrer til deg på 5 meter og du scorer 2-1, heldigvis scorer jeg 2 mål på de siste 3 minuttene :)

 

Er enig i det du sier, hadde god kontroll egentlig når jeg var United.

 

Følte jeg hang godt med selvom jeg var Brann. Er bombesikker på at jeg hadde puttet en del goller om jeg bare hadde hatt én god spiss, hadde jo sjansene, men ferdighetene til spillerne suger. Du har jo Robinho og Neymar, som begge er ganske gode. Siste 5 minuttene spilte jeg 1-4-5, men fikk ikke utnyttet det noe særlig :p

 

Takk for kampene ;)

 

EDIT: I Brann-kampen, når jeg sentret til deg på 5 meter, gikk du vekk fra målet mitt med vilje da? For hvis det var det så var det snilt gjort! :thumbup:

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Ja, gikk vekk med vilje da. Du har jo gjort det flere ganger når du har spilt mot meg før og jeg følte meg egentlig litt ræva når jeg scorte 2 - 1 i første kampen på utspill fra keeper, men det er vane.

 

Neymar er forresten elsk. Han er lettere på tå og tar overstegsfinter (mulig jeg bare innbiller meg det) raskere enn både Ribery og Robben, svak som en J94-spiller men fortsatt er han elskverdig.

 

Forskjellen mellom Brann og Santos er bare en halv stjerne, men man merker helt klart forskjell på spissferdigheter når gjennomsnittsnivået er så lavt. Det var en stor fordel for meg å ha kvikke, driblesterke og gode spillere i Neymar og Robinho i forhold til Huseklepp :p

 

 

Lenke til kommentar

Det er veldig irriterende da etter squad-updaten, som kom 24. februar (eller noe sånt) så har Rosenborg forandret seg helt. Både spillere og spillestil. Spillerne har blitt justert opp og løp og slikt er helt annerledes. Jeg falt ned 4-5000 poeng etter det. Måtte legge om spillestil totalt. Er vanskelig å gå tilbake til den gamle en gang i blandt.

Lenke til kommentar

aunmar > Wisbatov

 

laugh.gif

 

4 seirer. Ikke meningen å være kuk på feiringene. Den roboten kom tilfeldigvis hele tiden.

 

Haha, tror sjeldent jeg har vært så dårlig, trenger iallfall kontroll med nye spaker, dæven så dårlig timingen er i driblingen nå, men det var utrolig fortjente seire.

 

Lurte litt på med den roboten, men jeg har stort sett ingen problemer med at noen feirer med den mot meg. Samba i 92. minutt etter et flaksemål derimot spyr jeg av, godt vi aldri trengte å tenke på det da ga meg juling i samtlige kamper.

 

EDIT:

Haha, omformulerte. laugh.gif

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...