Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du starter en helt vanlig Manager Mode, da får du spørsmål om du vil ha med spilleren din. Vil du spille kickoff, velger du KICKOFF ikke Virtual Pro, også finner du laget du har satt han på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det er meg som rører nå, men jeg lurer på hvordan jeg kan styre alle spillerene på laget når jeg spiller vanlig kickoff-kamp med vp`en min. Jeg vet hvordan jeg kan spille med han, men jeg får altså ikke til å styre alle spillerene slik som man kan når man spiller vanlig sesong...

Skrevet

Så når du spiller kick of med f.eks real madrid så spiller du med alle de 11 spillerne som er i startoppstillingen. Mens når du spiller med barca der din VP er så er du bare Vp og ikke de 10 andre spillerne? Har ejg forstått det riktig?

Skrevet

Teipball har helt riktig fram til et vesentlig poeng, men når du spiller Kickoff med laget der VPen din er så styrer du alle spillerene inkludert VPen din

Skrevet

De forbanna EA-serverne er helt idiotiske for tiden. Detter ut i eningen. Slår av PS3-en i protest. Skal ikke ha flere tap på bullshit nå. Idioti.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Skal ha en 1v1-kveld når jeg er ferdig med norsken. Noen som er med på et par kamper om 30min? 360...

Skrevet
har begynt å få litt problemer selv. Det startet i går.

Noen som vet hvorfor ea serverne plutselig har blitt så ræv igjen etter flere måneder?

Aner ikke, men jeg må bare si at jeg gleder meg enormt til 24. februar når de fikser transfers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...