Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden

Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

1. 1. Velg blant alternativene under

• PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snakk om langskudd.... alle burde prøve Higuain nå som live oppdateringa har gjort han så god. Sett han som CF så kan man skyte vanlig med O og det er farlig nært på hvert eneste skudd.

Kan være med å spille jeg. Kommer på PS3 om et kvarter eller noe sånt.

Okei, venter i Sør Europa 1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fin den, men det er da strengt talt ikke vanskelig? :p

Når man er så dårlig som meg, så :tease:

Hehe! Må ikke si sån ;) Har du xbox, btw? Får meg live nå til jul, så kan ta en kamp i romjulen :)

Skrevet
Fy faen. Ledet 5-3 til det 90min. så ryker internettet mitt! Det pleier aldri å falle ut :(

For første gang leder meg 3-0 etter en halv time, og nettet failer. Mtp. at jeg kun har 2% quitgreie, så var det ganske bittert. :p

Skrevet
Har spilt litt for mange fifakamper, Points, og kan si at DET DER ER FAEN IKKE NORMALT! :p

Hva i helvete gjorde du??

Messi kom på motsatt kant, så jeg skulle sende en crosser (LB+X). Det skjedde ikke for å si det sånn. Irriterer meg at jeg ikke lastet opp i normal kameravinkel, da så det mye sykere ut.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Lite tortur, men søk på brukeren fifaskills på youtube. Han har mye bra.

Skrevet

Når man spiller "Be a pro" offline, spiller det da noen rolle hvilket vanskelighetsnivå man spiller på? Ser at jeg har spilt på professionel hele tiden, men det må jo være mye lettere å score og vinne matcher på amateur? Vil man ikke bygge opp spilleren raskere slik?

Skrevet

Jo vanskeligere man spiller, jo bedre blir man. Hva hadde skjedd om en av verdens beste spiller hadde kommet til Tippeligaen? Jo, han hadde scoret masse, men hadde ikke blitt noe særlig bedre ved å score på "amatører". :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...