Gå til innhold

Ubesvarte spørsmål og rare løsninger (Prison Break)


Anbefalte innlegg

Det er en hel del man faktisk ikke fikk svar på i de siste episodene eller i serien generelt. Foruten om de helt enkle spørsmålene, så finnes det også større mysterier som ikke helt ble besvart. Og så har man åpenbart disse

 

Michael i seg selv. Ingen vet om han faktisk døde. Det eneste vi så var en kortslutning og gnister. At de har en grav er forsåvidt en grei sak, men det er usannsynlig å tro at de fikk liket hans etterpå, og ihvertfall ikke eksportert til Panama.. Greit nok at det mest sannsynlige er at han døde - men døren forblir åpen.

Andre eksempler på ubesvarte spørsmål:

 

- Hvorfor fikk generalen dødsstraff? Han satt på gen-pop det vi så.

 

- Hvordan/hvorfor ble T-Bag overført til Fox River?

 

- Hvor er Maricruz?

 

- Hva skjedde videre med Gretchen?

 

- En med så mange rike thugs som venner som C-Note, hvorfor jobber han i UPS?

Og så er det en del rare/teite løsninger som ikke helt holdt mål.

 

- Hvordan kan noen bli tatt for et drap ved hjelp av et overvåkningskamera som ikke en gang viser hvor eller hvem som skytes - og hvordan i all verden evnet ikke Kellerman å trekke i trådene for dette?

 

- T-bag stoler plutselig på Linc.. Greit nok at han mente han hadde noe å vinne på det, men.

 

- At Scofield ikke hadde en lurere løsning på ledningproblemet enn å koble det selv. Jeez

 

Legg til flere eller diskutér, folkens.

Endret av Hardcore100%
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt at du nevener muligheten for at Michael lever. Jeg tror han er død, forfatterne har drept han og det er det som er skrevet. Men, hvis det skulle komme en stor etterspørsel etter nye sesonger/filmer av prison break, så tror jeg at forfatterne endrer mening og sier at Michael aldri døde.

Lenke til kommentar
Morsomt at du nevener muligheten for at Michael lever. Jeg tror han er død, forfatterne har drept han og det er det som er skrevet. Men, hvis det skulle komme en stor etterspørsel etter nye sesonger/filmer av prison break, så tror jeg at forfatterne endrer mening og sier at Michael aldri døde.

Ja, kanskje de kommer tilbake om noen år og sier at Michael aldri har vært død. En ny sesong der Michael Jr. bryter ut Michael Scofield av Fox River :p Det hadde vært noe :!:

Lenke til kommentar
Morsomt at du nevener muligheten for at Michael lever. Jeg tror han er død, forfatterne har drept han og det er det som er skrevet. Men, hvis det skulle komme en stor etterspørsel etter nye sesonger/filmer av prison break, så tror jeg at forfatterne endrer mening og sier at Michael aldri døde.

Ja, kanskje de kommer tilbake om noen år og sier at Michael aldri har vært død. En ny sesong der Michael Jr. bryter ut Michael Scofield av Fox River :p Det hadde vært noe :!:

 

Å fy faen!

 

Fikk helt gåsehud av den ideen din.. Hvor sjukt hadde ikke det vært?

 

Trenger ikke være Fox River, kan være fra et nytt Company. Spiller egentlig ingen rolle hvor han har blitt holdt fanget. Men Michael jr. bryter ut Michael senior.. Det hadde jeg betalt mye for å se!

 

Forøvrig er Prison Break den beste serien som noensinne er laget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...