Gå til innhold

TV2 Sonen er en drøy scam


Olum

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare bruke denne posten for å få ut min frustrasjon mot programmet Sonen på TV2. Jeg sitter og glor på dette hjernedøde programmet nå. Programlederen er kanskje den dummeste personen jeg har sett. Det kommer alt for tydelig frem at hun får provisjonslønn etter hvor mange meldinger hun får innsendt. Det er også helt ville priser. De forskjellige konkurransene koster 20/30kr, for å sende en melding som vises på skjermen koster det 20kr, for å vise fram et MMS-bilde koster det 30kr, for å chatte koster et 20kr per melding (3kr om du er medlem. Det koster 49kr/mnd å være medlem.) og for musikkønsker koster det 10kr.

 

Akkurat nå pågår det en konkurranse hvor det er meningen å sende inn en melding med navnet sitt. Den som klarer å sende inn navnet sitt så fort at det kommer opp på skjermen sin to ganger på rad, vinner. Jeg vet ikke hva premien er, men i bakgrunnen står det en PS3. Jeg tror konkurransen er fikset. "Nå leder Dennis. Bare send inn en melding til nå. Dette er kjempespennende". Det virker som programlederen velger på PC-en sin når meldingene skal vises på skjermen, så alt bestemmes av henne.

 

Det er aller verste er at hun faktisk får inn mange meldinger, så hun tjener nok ganske fett på å sitte der og være dum. Forskjellen på slike programmer for et par år siden og i dag er at for et par år siden, satt faktisk programlederen og pratet om diverse ting. I dag gjør ikke programlederen noe annet enn å konsentrere seg 100% om konkurransen som går. Det er egentlig utrolig kjedelig å se på, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ser på det. Fatter ikke at det finnes idioter som er villig til å drite seg ut på TV, for ikke å snakke om de som sender inn meldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så sinnsykt enig. Hater slike programmer, ofte drit lette spørsmål eller oppgaver slik av folk prøver å sende flere ganger for å øke sjangsen for å vinne. Husker en gang hosten nynnet byggmester bob sangen, og vi skulle sende inn hvilken sang det var. Han bare "kom igjen, det er jo drit lett *lalalala*" mange minutter etter jeg hadde sendt inn svaret som selvfølgelig aldri kom opp på skjermen.

Lenke til kommentar

Sonen var bra da det startet opp da det var musikk! Nå er det konkuranse sonen...og det har ødelagt hele konseptet... De beste programlederne er borte (av åpenbare grunner sikkert) og de dumme og 21 år gamle damene sitter igjen, med en haug av homser... Disse leder programene. Nei, takke seg til MTV!

Lenke til kommentar

Veldig enig med det trådstarter sier her.

Det jeg lurer på er, når det tydeligvis er så mange som har vunnet, men aldri mottatt en premie, hvorfor er da ikke dette programmet gransket og nedlagt av konkurransetilsynet for lenge siden? Det er jo direkte ulovlig virksomhet de driver med. Hvis mange står fram om at de aldri har mottatt det de har vunnet, så må det da være mulig å få disse programmene felt i en domstol?

Lenke til kommentar

Velger messTV over sonen anyday det er mye mer koselig og ekte på en måte og selv om hensikten er å tjene penger der og, blir det i vertfall snakket om litt andre ting enn bare konkurransen heletiden. Vis jeg ikke tar feil så har de ofte "diskusjons temaer" som aport osv. igjen en måte for å tjene penger da, men litt bedre enn send in flere meldinger. send, send!! er nesten litt skummelt hvordan noen av de kjerringene horer seg.

 

 

Tror jeg har sendt inn en medling på sonen en gang og da klagde jeg over at de ikke spilte onkelig metal sanger når det skulle være sånn metal tema elns den ble utrolig nok lest opp, stolt!

 

Edit:

Hvis mange står fram om at de aldri har mottatt det de har vunnet, så må det da være mulig å få disse programmene felt i en domstol?

 

hah, tenkte på tv2 hjelper deg når jeg leste dette men tviler på at de gidder å hjelpe.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Sonen havnet på min "Skal-fjernes-når-jeg-blir-diktator"-lista den gangen de faktisk spilte Nothing Else Matters, men dama dempet sangen vært tiende sekund for å snakke om hvem som ledet konkurransen. Var faktisk en som sendte inn en melding om at hun var respektløs rett etterpå, men hun forstod ikke hva han/hun snakket om. Hah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...