jokohoma Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Heisann! Er det noen som vet om noen forskjeller på RC2 og final build ? Bare lurte... mvh jokohoma
Mazeking Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det er jo forskjell i build nummer og masse feilfikser.. Final build er jo den som skal sendes til cdpressing skriver du winver i commando promptet får du opp hvilken build versjon de kjører på . MazeKing
ilpostino Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 rc2 er jo en beta-utgave og inneholder diverse diagnoserings-programmer som kjører i bakgrunnen for å overvåke diverse feil som kan oppstå mens du kjører denne beta-versjonen. final build er den versjonen som sendes ut til forbrukere og som ikke kjører slike diagnoserings-programmer, har bugfixes fra rc2 osv....
jokohoma Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Skrevet 5. mai 2003 Takker for svar. La meg stille et annet spørsmål: Hvordan stiller dere dere til å benytte seg av en RC2 utgave av .NET Server? Har et eksemplar... -joko-
erikstein Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 jeg brukte final på min maskin en liten stund i forrige uke. Tok meg toppen 4 timer før jeg bytta tilbake til linux igjen For meg så virker det som at det er ekstremt kresent på hardware på mange områder...fikk ikke lydkort etc til å virke engang (vanlig sb pci 128).
ilpostino Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 har selv brukt windows 2003 og må si jeg er ganske fornøyd med dette. er veldig raskt, stabilt og lett å konfigurere sammenlignet med windows 2000 server. fins jo cracks som gjør om windows 2003 rc2 til 'fullversjoner' da denne egentlig fungerer kun et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå