Gå til innhold

Anmeldelse: UFC Undisputed 2009 (X360)


Anbefalte innlegg

jeg mente hodet..beklager.

Derfor man egentlig har den liggestillingen der du har overkroppen over hodet slik at man kan bruke kneet imot hodet på motstandern din.

Noe som etter det jeg har forstått ikke er lov i UFC.

Noen som trener mma i området Strømmen\Lillestrøm herHar hørt det skal være en klubb, men finner ikke ut hvor den er:(

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pride er nedlagt da, så man kunne gjøre mye kult.

 

Ellers antar jeg at soccerkick mot alt annet enn hodet er lov i UFC ja. Knær/spark mot en motsander på bakken er ulovlig. I Dream har de dessverre fjerna stomps og spark mot hodet, men glad for at knærne fortsatt funker. Knær fra north-south er jo noe av det tøffeste som finnes :p

Lenke til kommentar
.... I Dream har de dessverre fjerna stomps og spark mot hodet, men glad for at knærne fortsatt funker.....

I Sengoku er det fortsatt lov med stomps, mens soccerkicks er desverre forbudt. Hvis folk ønsker å se noen skikkelig slemme stomps og soccerkicks så anbefaler jeg at dere søker i youtube etter "Wanderlei Silva vs. Yuki Kondo" og "Shogun vs Diabate" <3<3<3

 

Så vidt jeg vet så er det ikke noen dødsfall tilknyttet profesjonell MMA enda. UFC har vel ikke hatt noen alvorlige skader heller. Samtidig så er det flere dødsfall i boksing per år.

...

Har hørt om ihvertfall to dødsfall knyttet til MMA, og hører stadig vekk om folk som blir hardt skadet og havner i koma, hørte sist om dette i natt på tv programmet Inside MMA. Dette betyr ikke nødvendigvis at MMA er mye farligere enn andre idretter, som f.eks. alpint, hvor folk dør stort sett hvert år.

Endret av wim
Lenke til kommentar
Hvor finner jeg en plass med alle inside MMA episodene? eller i hvertfall den siste?

 

Har av og til funnet det på sherdog på en eller annen bortgjemt link, men har alltid problem med å leite opp, selv med google! :p

 

Hvis ikke det ligger på Sherdog må du nok gå underground...

Får alltid videoer på suspekte treningsstudioer i byen vøtt ;)

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg en plass med alle inside MMA episodene? eller i hvertfall den siste?

 

Har av og til funnet det på sherdog på en eller annen bortgjemt link, men har alltid problem med å leite opp, selv med google! :p

Jeg pleier å se det direkte via en privat stream, men jeg er ganske sikker på at den har blitt lastet opp til mma relaterte bit torrent sider, og kanskje tilogmed public bittorrent sider

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg en plass med alle inside MMA episodene? eller i hvertfall den siste?

 

Har av og til funnet det på sherdog på en eller annen bortgjemt link, men har alltid problem med å leite opp, selv med google! :p

Jeg pleier å se det direkte via en privat stream, men jeg er ganske sikker på at den har blitt lastet opp til mma relaterte bit torrent sider, og kanskje tilogmed public bittorrent sider

 

Okay :)

 

 

Er forresten undisputed fortsatt artig, en liten stund etter release?

 

har planer om å kjøpe det på tirsdag, da semesteret er over!

Lenke til kommentar

jada, du kan jo spille kariere og det er jo ganske morsomt.

Begynner på bunn og bygger deg opp.

Det som erg reit med det er at du lærer det meste fra bunnen av.

Lærer nye grep osv. selv om det tar en stund før de beste grepene, slag og spark kommer...men det er jo morsomt og spille tittelkamp imot Rampage;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ser at mange klager på at det ikke er lov med knær til hode i UFC når man har mer enn 3 deler av kroppen i bakken, og sier at pride var mye bedre.

 

Er forsoget enig i at det er synd at det ikke er lov, blir litt dumt i f.eks nor-sør posisjonen.

 

En ting jeg aldri skjønte i pride var at albuer til hode ikke var lov, men knær var? Ser ikke helt logikken i det.

 

edit: Glemte selvsagt å spørre om det jeg egentlig skulle spørre om. Er spillet kjøpeverdig? Er det et bra spill, eller blir man lei med engang?

Endret av Joakim87
Lenke til kommentar
....

En ting jeg aldri skjønte i pride var at albuer til hode ikke var lov, men knær var? Ser ikke helt logikken i det.

....

Albuer var forbudt siden de ofte forårsaket kutt. Man blør ofte veldig kraftig fra ett kutt i hodet, og hvis en fighter blør kraftig blir ringdoktoren nødt til å stoppe kampen. Folk ønsker ikke å se kamper som blir stoppet pga kutt, så av sportslige grunner ble albuer forbudt

Lenke til kommentar

Så på en kamp på tven i går, var tittelkamp i middelweight, han ene kjørte 3 ganger albuen sin i huet på han andre, han fikk et sikkelig dypt kutt.

Taktikken han som brukte albuen brukte etterpå var og beskytte seg til dommern blåste av, gjett hvem som vant med tko. HAN som var totalt nedblødd pga. kuttet han hadde fått.

Var helt rått og se han tok den seieren.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hehe flott å se så mange som følger med på MMA i vårt lille land.

Da slapp jeg selv å påpeke de mest obviøse formuleringsfeilene ;)

 

"Så, er vi venner nå eller må vi ta det uttafor?" Haha perfekt

 

Kanskje vi skulle arrangert en kveld med noen kamper i Oslo når du får opp buret? Veier ca 92kg, men må bare vente til et par brudd i høyrehånda er leget.

 

Dere har glemt Jon Olav Einemo som også er en av norges beste utøvere :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...