Fenixen Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Hei Skal bestille meg to stk 24tommers skjermer, også har komplett tilbud denne uken; BenQ 24" LCD G2410HD http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=43824...led#ProductTabs er det noen som har skjermen og kan komme med kommentarer? Var skremmende billig, og har hatt dårlig erfaring med Samsung sine billige 24tommere, er derfor litt redd for å gjøre et skikkelig bomkjøp Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 var veldig billig ja - så hvis noen har erfaringer hadde det vært knall. Vurderer den som en 2nd monitor. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Gjetter på at det er samme panel som BenQ G2400WD, bare med 1920*1080 oppløsning (Og størrelse, altså lavere en G2400). Lenke til kommentar
cjako Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Men har disse hdmi utgang, eller måå man ha adapter for å få HD? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Men har disse hdmi utgang, eller måå man ha adapter for å få HD? Nei du trenger ikke adapter, den har egen dvi utgang i følge specsa.. dvi = hdmi bare uten lyd. Endret 26. mai 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
moskito Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Men har disse hdmi utgang, eller måå man ha adapter for å få HD? Nei du trenger ikke adapter, den har egen dvi utgang i følge specsa.. dvi = hdmi bare uten lyd. Lurte litt på denne skjermen jeg også. Skal ha en 24" også. Under 2000. Noen andre gode forslag? Lenke til kommentar
Sindres88 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Dette var veldig billig!! Tenkte egentlig å kjøpe 26" jeg, men når man får 2 stk 24" til 2800 kr blir det heller det! Hadde vært fint med noen erfaringer eller tester her Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Nå har ihvertfall jeg bestilt en. Så håper jeg bare at jeg blir fornøyd med den. Lenke til kommentar
melwood Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg kjøpte to,sikkert verdt hver krone Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 nå har jeg stor tv.. men om jeg skulle bli bannlyst fra tven og vil spille feks ps3.. Kan jeg da bare bruke en hdmi til dvi konverter på den? det er jo HDPCA støtte ser det ut for.. Virker som eneste forskjellen på denne og storebroren er hdmi, lyd og diverse småplukk.. Lenke til kommentar
Handofnod Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Fikk min idag, har ikke fått testet den skikkelig ennå da pc'en jeg skal bygge er klar først om to uker. Men jeg fikk kobla den opp mot laptopen min, og det så ikke så verst ut! Den er svær!!!!!!!!!!!!! Det fulgte med en vga kabel, men ikke dvi som var litt synd, Her følger noen bilder...... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 nice nice.. du får oppdatere med erfaringer. 24" er stort, men akk så vanvittig deilig å jobbe på... Bestiller meg 2stk på fredag så fremt det ikke dukker opp noen store ulemper med dem Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Komplett har også G2411HD til 2.200, men den eneste forskjellen jeg finner er at 11 har HDMI, og det har ikke 10. Føkk it, jeg tar en... Til 1400 spenn er det egentlig ikke så farlig med HDMI. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 FAEN, er det ikke typisk? Jeg finner ikke den lille dritten som jeg må ha til nettbanken!!!! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Sjekk under hunden, det pleier å funke her i gården. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Ja hadde jeg hatt en så skulle jeg mer eller mindre gjort det. Men nå har jeg lett hele første etasje, så nå gidder jeg ikke å lete mer. Tar det heller en annen dag. Langt på natt er det og!! Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Liten review, fikk den i går - skal brukes som skjerm no. 2. Skjermen er helt grei - litt blassere i fargen enn min Dell 2407 widescreen (S-PVA panel), og litt lavere siden den er 16:9 og dell'en er 16:10. Ikke fullt så god contrast og godt bilde, men helt ok for prisen med tanke på at Dell'en var vel 5 ganger dyrere eller no.. Den kan vippes litt fremover og bakover, men har ikke høydejustering så vidt jeg kunne se. Litt klønete meny på den - men er ikke noe voldsomt problem akkurat. Ellers har den vga og dvi. Kun vga kabel medfølger. Har ikke fått testet den i spill etc. ennå så kan ikke si noe om etterslep. Min førsteoppfatning er at den er helt greit/ganske bra for prisen (var jo veldig billig til 1395,-), men ikke forvent uber-kvalitet. Den har et lite stykke igjen å gå før den kommer opp på nivå med Dell'en i fargegjengivelse, dog man kan gjøre den ganske god med en del fikling med innstillingene. Min hadde ingen pikselfeil. PS: Pakken har håndtak og er veldig enkel å bære om du må bære den hjem fra posten. Endret 28. mai 2009 av ZombieBobie Lenke til kommentar
ahaugla Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Bestilte i går! Men trenger jeg DVI kabel? Gir det bedre bilde enn vga-d kabelen som medfølger? Tenkte i så fall på forhånd å stikke innom Biltema for å kjøpe en (DVI-D-kabel Tilkobling: Han–han. "84-654"). Arild Liten review, fikk den i går - skal brukes som skjerm no. 2. Skjermen er helt grei - litt blassere i fargen enn min Dell 2407 widescreen (S-PVA panel), og litt lavere siden den er 16:9 og dell'en er 16:10. Ikke fullt så god contrast og godt bilde, men helt ok for prisen med tanke på at Dell'en var vel 5 ganger dyrere eller no.. Den kan vippes litt fremover og bakover, men har ikke høydejustering så vidt jeg kunne se. Litt klønete meny på den - men er ikke noe voldsomt problem akkurat. Ellers har den vga og dvi. Kun vga kabel medfølger. Har ikke fått testet den i spill etc. ennå så kan ikke si noe om etterslep. Min førsteoppfatning er at den er helt greit/ganske bra for prisen (var jo veldig billig til 1395,-), men ikke forvent uber-kvalitet. Den har et lite stykke igjen å gå før den kommer opp på nivå med Dell'en i fargegjengivelse, dog man kan gjøre den ganske god med en del fikling med innstillingene. Min hadde ingen pikselfeil. PS: Pakken har håndtak og er veldig enkel å bære om du må bære den hjem fra posten. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Er det verd de ekstra hundre kronene for å kjøpe G2400WD istedet som har 1920x1200 oppløsning mot G2410HD sin 1920z1080 ? BENQ G2400WD 24 Wide LCD skjerm, G2400WD 1920x1200, 4000:1, 5ms, DVI/HDMI, TCO-03 (G2400WD) Koster 1849 hos Amentio. Hvis man velger den skjermen hos Komplett som kun har DVI-D så må man vel koble til lyd med en phonokabel... Har Komplett tilbudet på BenQ 24" LCD G2410HD utover denne uken? På Ukens tilbud står ikke denne skjermen oppført, men er likevel rabattert med 36%. Uten rabatt ville denne skjermen kostet opp mot 2100kr. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 skjermen er bare på tilbud denne uken.. "crazy week" 1920x1200 i oppløsning gir større arbeidsflate.. jeg har det både på laptoppen min og på jobb-skjermen min. Hææææærligt å arbeide på... Film og spill derimot er somregel bedre tilpasset 1920x1080 Det er ikke lyd på skjermen som er på tilbud, så nei du kan ikke bruke noe phonokabel på den.. men hvem bruker vel høytalere som er integrert i en pc skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå