Gå til innhold

BenQ 24" LCD G2410HD Erfaringer ?


Fenixen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tallene fra siden 412.6 x 570 x 183.9 mm - tenkte jeg skulle kontrollmåle.

 

Så ca 42cm inkl fot (må ha litt plass for å vippe den bakover)

57cm i bredden.

 

Dybden (18,3 cm) er sikkert riktig, men det er jo et mål av dybden til foten som jo er oval. Veggfeste er vel veien å gå hvis en har så dårlig plass.

Lenke til kommentar

Da var det tilbudet over - så alle som ikke løpte og kjøpte må vente til neste tilbud :( men men - det kommer alltid et tilbud :) .

 

Mpx.no og Netshop har den til 1800 forsåvidt.

 

Morsomme er at Komplett nå selger G2411HD med hdmi for 1995kr, mens G2410HD koster 2195 uten hdmi.

Endret av kalkulatoren
Lenke til kommentar

OK, fikk skjermen i dag, og her er noen tanker.

Den kunne gjerne hatt litt høyere fot. Sånn som det er nå ser jeg faktisk ned på skjermen og den tiltes veldig mye oppover.

 

Ellers er det en helt grei skjerm. Jeg er ikke imponert over bildekvaliteten ift. min 20" Dell fra 2004, men så kostet også den fire ganger mer.

 

Angrer absolutt ikke på kjøpet, og hvis et slik tilbud dukker opp igjen fra Komplett eller lignende anbefaler jeg å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Har ikke merket flimring på min.

 

Har du konfigurert skjerminnstillingene utover det som er fabrikkinnstilt?

 

Jeg prøvde å stille litt på fargene, for det virket som den var veldig mørkt i fargen(mye rødt) i alle fall i forhold til min bærbare PC som viste samme bilde i mye lysere farger. Jeg er ikke sikker på hvilken av de som viste fargene "riktig".

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Har i alle fall funnet ut hvorfor den flimrer. Når den bærbare PCen er koblet til strømkontakten og strøminstillingene er satt til enten høy ytelse eller balansert så flimrer skjermen. For å unngå at den flimrer må jeg sette strømsparerinstillingene til "Strømsparer".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...