Tehjoran Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Hos meg har det gått supert.. Starten av da spillet ble kjøpt: slet med å komme inn på servere, når jeg kom inn lagget det ekstremt. Tok da en pause i noen timer.. Etter pausen: Kom meg ikke inn på noen servere. Etter ca 30 min prøving kom jeg meg inn.. Ikke noe lagging.. da måtte jeg spise.. Etter jeg hadde spist: Kom meg inn på servere uten problemer.. uten lagging.. sånn fortsatte det utover kvelden. Så hos meg har det verdt de 1200 ms pointsene. Er fornøyd hvordan spillet er.. Men det føles ikke ut som om det er et nytt spill, da det bruker samme spillmotor som BF: Bad Company.. Spillet får en 8/10 fra meg ;D Endret 9. juli 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Forbanna skuffa! Testa trialen i gårkveld, og den var jo strålendes! I morges kjøpte jeg hele sjiten for 1200 poeng, og nå kommer det bare network ERROR, får ikke spillt i det hele tatt. Alt annet funker å spille online, linja er i tillegg fiber og all kapasitet ledig. Har prøvd masse fixer som ligger ute på EA forum, bl.a. å laste ned facebreaker demo + lage figur som lastes opp, knytte EA-account til gamertagen... Ingenting funker Lenke til kommentar
Largie Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Tror faktisk ikke at vi ser forbedringer i dag, siden Twitter sier: "Update: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!" Nekter å tro at dem prioriterer Xb360 brukere når den skal ha launch på PS3 idag. Edit: Det er jo helt klart at dem sliter, prisen på spillet er blitt satt til 90000 MS points for at ingen skal kjøpe det. Bare sjekk selv, http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...5-d8025841097e/ Endret 9. juli 2009 av Largie Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Forbanna irriterende. Skjønner ikke hvordan de klarer å rote det slik til... edit: nå får jeg hvertfall logga inn, og søker etter server, men får opp at det er connection problem still... Den rullende banneren på bunnen av skjermen sier at de sliter med fulle servere, men holder på å adde for harde livet edit2: nå kom jeg inn, hurra! spiller for harde livet Endret 9. juli 2009 av bokfinn Lenke til kommentar
Largie Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Vi krysser fingra for at det ordner seg i løpet av helga. Det "positive" med en slik skeiv start er en gratis mappack eller lign senere. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Hi again XXXXXXXXX, Thank you for providing us the requested information. We are really sorry to hear about this happening to you. In order for our servers to read your GamerTag I have deleted it from your EA account. Please go into the XBOX Marketplace and download the demo for the game "Facebreaker". After downloading the demo, please open the game and begin to play the opening stages. We are doing this because the game will transfer your GamerTag information to the EA Servers. After running the demo for a few minutes please attempt to run the game. This should remedy the issue as your GamerTag will be re-applied to your EA account. We hope this helps. Should you have any further questions, please take a moment to review our Knowledge Base site at http://support.ea.com or let us know. Thank You, EARep Scarlett EA Games support. Lenke til kommentar
Bizzaro Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Noen som vet når klokken det blir klart til ps3? Har refreshet Playstation store i hele dag lol:p Lenke til kommentar
Largie Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Lag en japansk konto så kan du laste den ned med engang. De oppdaterer PSN til forskjellige tider rundt om i verden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Tråder med samme tema er flettet sammen, dermed kan rekkefølgen på noen innlegg være noe endret. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Tror faktisk ikke at vi ser forbedringer i dag, siden Twitter sier: "Update: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!"Nekter å tro at dem prioriterer Xb360 brukere når den skal ha launch på PS3 idag. Edit: Det er jo helt klart at dem sliter, prisen på spillet er blitt satt til 90000 MS points for at ingen skal kjøpe det. Bare sjekk selv, http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...5-d8025841097e/ If you are logged in and a Gold Xbox Live member the 90,000 MS points will not appear. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Ser ut som det tar litt tid før det blir mulig å få spilt. må si jeg savner tiden når bf1942 og bf2 var inne, det som kommer i disse dager er bare problemer og kan aldri måle seg med de gamle spilla.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Når de sier at spillet blir slippet ut en dag og jeg kommer hjem fra jobb i 4-5 tiden og er klart som ett egg til og slenge meg ned på senga og game 1943 så har de faen meg ikke klart og legge det ut engang? Er jo ikke vits og laste ned før i morr ahvis det kommer i dag i det hele tatt. Gidder ikke tenke på hvor JÆÆÆVLI serveren dems kommer til og faila når 100 000 logger inn på likt... Sikkert like feil som resten av FROSTBITE dritten. Lagg my ass to heaven when i game online. På mange routere blir man logga av hvert 8-2minutt fra multiplayer i bf: bc. Hadde det problemet hjemme og frostbite failer failer faaaaiiiiilllleeeeer ! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Sa til og med for mange timer siden på eagames norge at det var i psn og bla bla bla in my ass... Lenke til kommentar
Largie Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Nå har Frostbite absolutt ingenting å gjøre med selve nettverket eller oppsettet rundt det. Hvis du vil lære om Frostbite sjekk her: http://developer.amd.com/assets/Andersson-..._Session%29.pdf De jobber på spreng, dessverre 2 dager for sent. Til neste gang får dem outsource driften av servere, det burde gjøre saken bedre. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg kommer meg ikke inn på en eneste jævla server! Lenke til kommentar
Largie Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Det er samme problem som de hadde igår. De selger spillet på samme måte som de selger bredbånd. Lar folk kjøpe 120% kapasitet mens dem kun har 100% tilgjengelig. Noen står utenfor... Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 lagger det på serverne nå også eller? prøvde den demoen av spillet, det var morro så lenge det varte har tenkt å kjøpe det men gidder ikke å kjøpe det viss det lagger :S Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Har ikke hatt mer problemer enn at man må forsøke et par ganger før man kommer inn i dag jeg. Har ikke vært lagg mens jeg har vært inne på serverene i dag heller. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Har ikke lest hele tråden, men hvorfor sier det invalid email adress når jeg skal spille? Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 ok men dere kommer in på serverne? bare det tar litt tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå