Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Spm ang Finn.no og salg


Roug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, nå har jeg fått en ny men vet ikke om det er svindel, det var en som spurte om varen enda er til salgs, også gikk han over til engelsk, og lurte på frakt kostnadene til oslo, er så i tvil om det er riktig, er det noen måte jeg kan forsikre meg om at alt kommer til å gå i orden?

 

lage ett skriv som jeg sender til han der det står at jeg fra skriver meg ansvaret når varen er sendt og vist han sender for mye penger til meg så får han ikke noe igjen, f.eks?

 

 

så står det alltid venter på svar fra deg. det hadde de to Nigeria folkene også

Endret av Roug
Lenke til kommentar
Kan jeg få se mailen(e) han sendte?

 

Thanks for your reply.Am not to well good in Norwegian but we can communicate in english.Let me know the cost of the product and the shiping fee through posten.no to Oslo.Awaiting for you responce.

Lenke til kommentar

Hehe vet, er skeptisk til kunde, skrev til han at jeg ville bruke finn betalingsgaranti, får se hva han skriver tilbake da, men er det ikke mulig for han og overføre mere penger enn det jeg skal ha?

 

forresten da sier jeg jo bare nei, for det kan jeg sjekke først :p

Lenke til kommentar

At vara berre skal sendes til Oslo er ein positiv ting, det er ein del i Oslo som har engelsk som primærspråk.

 

Når det gjeld "awaiting your response" har engelsktalande ein litt anna høffligheitsgrad enn kva me nordmenn er vant til så at dette står i mailen betyr ikkje automatisk at det er svindel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...