Kenneth Solfjeld Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Takker for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har sitter og studert bilde ditt litt mer nå og jeg må ærlig innrømme at dette er kanskje det beste landskaps bilde jeg har sett her på forumet!! Bra jobba Lenke til kommentar
klxm Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Nydelig bilde :-) !! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Flott bilde, synd med den tanga til høyre på førstebildet og litt uskarphet helt lengst fram. Hvis du hadde greid å rettet på det så tror jeg du hadde kommet ut med et FLOTT bilde som egner seg på veggen hjemme i stua mi. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Flott bilde, synd med den tanga til høyre på førstebildet og litt uskarphet helt lengst fram. Hvis du hadde greid å rettet på det så tror jeg du hadde kommet ut med et FLOTT bilde som egner seg på veggen hjemme i stua mi. Det er mye arbeid, men gjennomførbart. Skal se på det. Takk for responsen forresten. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Rett og slett veldig fint, både belysning, motiv og farger. Teknikken med å legge to bilder oppå hverandre og hviske vekk, kalles så vidt meg bekjent "digital blending". Gratulerer med et flott bilde. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Takker! Digital blending it is! :!: Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Dette likte jeg veldig veldig godt, betraktningsvinkelen gir følelsen av å flyte på vannet. Lenke til kommentar
Coracobrachialis Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Flott komposisjon, har selv en svakhet for stokker i vann og kjenner desverre til effekten av tang og lang lukkertid Derfor ekstra gøy og se et velkomponert og vel utført bilde av denne typen! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Takker! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Meget bra bilde!! Liker spesielt den croppa versjonen, men begge går an. Veldig fine farger og en flott skarphet i bildet generelt. Ikke akkurat noen ulempe at det er et slikt nydelig motiv heller Bra jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå