Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vi som kom opp i R2 skriftlig eksamen 2009


Anbefalte innlegg

Cosinusfunksjonen er faseforskjøvet pi/2 i forhold til sinusfunksjonen. Tegn dem opp og se. ;)

 

Ja jeg kan vel egentlig minnes at læreren min har prøvd å forklare meg det en million ganger, men det betyr ikke at jeg greier å utnytte det i praktisk situasjoner likevel...:p Men greit, det var jo en genial metode...:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tusen takk :) har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S

 

 

Tusen takk :) har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S

 

Har også den boken, og de formlene står ikke der...

 

Står i kapittel 2. Nøyaktig i den gule ruta side 51,52 og 54. :)

 

Ikke i Sinus nei... ;)

Lenke til kommentar

 

Tusen takk :) har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S

 

 

Tusen takk :) har sinus R2 og de har tydeligvis ikke prioritert akkurat dette :S

 

Har også den boken, og de formlene står ikke der...

 

Står i kapittel 2. Nøyaktig i den gule ruta side 51,52 og 54. :)

 

Ikke i Sinus nei... ;)

 

 

Tok meg eit skuleår å finne ut kva bok eg har...

Lenke til kommentar

Lykke til i morgen folkens! ;)

 

Får håpe jeg kan nok til å bestå nå da, bestod hvert fall da vi hadde det eksempelsettet på heldagsprøva, og nå kan jeg vel litt mer enn det jeg kunne da håper jeg :)

 

Så får håpe jeg består nå også da, er nemlig ikke 100% sikker på at jeg skal klare det. Grunnen til at jeg kanskje bare så vidt består er ikke bare min feil så det er sagt ;) Fikk nemlig for lite matte på grunnkurs til at jeg egentlig skulle kommet inn på den linja jeg gjorde, der jeg altså manglet grunnlaget for veldig mye som ble gjennomgått på VG2, og jeg måtte ta eksamen som privatist for det jeg manglet på egenhånd samtidig :p

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Jaja, ønsker dere og meg selv lykke til i morgen nå! Det kan gå rimelig greit, men kan også gå skikkelig dårlig hvis oppgavene ikke henger helt på greip. :p Kjenner jeg blir irritert når prøver og bøker ikke henger sammen, som vi som har sinusboka ikke har lært om noe som er pensum. Det er for dårlig!

Gleder meg uansett veldig mye til jeg er ferdig i morgen. Håper jeg går ut fra eksamenslokalet med et smil. :)

Lenke til kommentar

Da var eksamen over!

Som flere her påpeker, så var ikke nivået så høyt som forventet.

Jeg følte at jeg fikk svart på alt, men som alltid så vil nok småfeil trekke meg ned.

 

Hva fikk dere på siste oppgaven på del 1? Jeg mente bestemt at volumet av pyramiden ble (11/6), men flere i klassen var uenig.

 

På oppgave 4, alternativ 2, hva svarte dere var a og b?

Jeg fikk at a var -0.4 og b var 4.04, om jeg ikke husker feil.

Endret av Xomg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...