Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kva eksamen kom du opp i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I IT2-klassen vår er vi om lag 20 elevar, og då vi hadde tentamen for litt over ei veke sidan fekk vi eit eksamenssett der eine oppgåva krevde koding. Vi var 2 av 20 elevar som fekk til den oppgåva. Slik går det når ein berre gjer eksempeloppgåvene, og ikkje oppgåver som krev at ein må tenkje litt sjølv.

Lenke til kommentar
Da er eksamen i matematikk R1 i morgen? Har folket øvd mye? :)

Vi hadde nettopp tentamen, og den gikk veldig bra, så føler meg greit forberedt fra før av. Så idag tidlig leste jeg meg igjennom alle delkapitlene og repeterte litt, samt gjorde et eksamensett fra vår08. Så en lang joggetur, mat og pause før jeg nå har gjort to andre sett. Læreren har gitt fasit+fremgangsmåte på alt, så er veldig digg.

Har ikke regnet alt i hvert sett, men i hovedsak del 1, samt sett på oppgavene i del 2.

 

Det jeg gruer meg mest til akkurat nå er del 1. :p

 

I morgen? På en fridag? :hmm:

Skolen vår kjører med skoledag i morgen, altså ingen langhelg.

Lenke til kommentar

Et tips kan jo være å lese igjennom den eksamensveiledningen som ble utdelt i forbindelse med eksamen i matematikk 2009. Der står alle formlene som det blir forventet at vi kan på Del 1. Pugger man disse har man jo grunnlaget for mye. Akkurat nå ligger katten på min, men det står i alle fall andre ting der også enn bare formler. :)

 

Ellers har jeg vel sett på det samme som dere. Eksamen 28.05.2008 har jeg sett igjennom. Men den var ikke så vanskelig. Enest oppgave 5 som kan by på litt bry. Dersom det ikke blir vanskeligere enn det, skal jeg være glad.

 

Note to myself: Ta det med ro... Se godt igjennom oppgavene. Sitt tiden ut (Kan gi positiv innvirkning på sensoren som retter. "Åja, her er det en som har prøvd.") :p

Lenke til kommentar
Et tips kan jo være å lese igjennom den eksamensveiledningen som ble utdelt i forbindelse med eksamen i matematikk 2009. Der står alle formlene som det blir forventet at vi kan på Del 1. Pugger man disse har man jo grunnlaget for mye. Akkurat nå ligger katten på min, men det står i alle fall andre ting der også enn bare formler. :)

Det har ikke jeg sett noe til. Mulig å få tak i den noe sted?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...