Gå til innhold

Diskusjon.no's topp 100 filmer.

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett 56/100, så fint med litt inspirasjon. Syntes det er underlig at Empire of the Sun verken er på denne listen eller IMDBs top 250. :hmm: Den ligger høyt hos meg ihvertfall.

Skrevet

Grei liste det selv om den kanskje er litt for mainstream. Var 5 jeg ikke hadde sett da så jeg får vel notere disse igjen. Fire av dem har vært på radaren min en stund, men jeg har bare ikke kommet meg til dem ennå.

Skrevet
Det er ikke særlig rart, siden dette er et mainstream-forum. Husk på det andre forumet jeg har linka til deg og da, vet du. ;)

Har blitt litt aktiv der også. Kommer nok til å ta seg opp. Slulle gjerne finne ut hvordan jeg fikset meg en avatar da.

Skrevet
Det er ikke særlig rart, siden dette er et mainstream-forum. Husk på det andre forumet jeg har linka til deg og da, vet du. ;)

Har blitt litt aktiv der også. Kommer nok til å ta seg opp. Slulle gjerne finne ut hvordan jeg fikset meg en avatar da.

Er da bare å laste opp eller bla igjennom fra filene dine, er det ikke? Som på alle andre steder ...

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Irriterer meg litt over at Fight Club helt plutselig skal bli sett på som en "middelmådig" film - den er fantastisk. Og det faktum at flere og flere begynner å like den gjør den ikke dårlig. Det er rett og slett ikke alltid at det er noe galt i å like noe som er mainstream - det er jo tross alt ikke vampyrer, ulver og likbleke jenter vi prater om her.

Skrevet

Jeg har ikke sagt den er middelmådig fordi mange liker den. Jeg synes bare den ikke var så veldig bra.

Skrevet

Vel, det vil alltid vere folk som nettopp har blitt filmfrelst og da blir det bare stress å kjøre ny kåring to ganger i året da listene mer eller mindre ville blitt helt identisk.

Skrevet

Kanskje vi kan sette en grense av et eller annet slag, eller blir det litt for fascistisk??? Uansett så kan vi forvente en noe forskjellig liste, selv om man har sett lite film har man forskjellig smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...