Gå til innhold

Juriloo's treningslogg (17) - Oppdatert førstepost


Anbefalte innlegg

Då er det på tide å starte min eigen treningsdagbok, ikkje for å få motivasjon, for det har eg, og vil alltid ha det i massevis, men for å halde styr på trenevekta mi, hvilke øvelser eg tar på dei forskjellige dagane osb.

 

 

Litt info om meg sjølv - oppdatert 29.07.2010

Eg er nylig fylt 18 år, 94kg, 184cm og har trent på treningsstudio i omtrent 2 år, begynte då eg fylte 16. Første 2 månadene var det litt uregelmessig, og blei ofte berre trening 1 gonga i veka.

 

Nokon av prestasjonane mine:

 

Benkpress: 120kg x 1 oppdatert 29.07.2010

 

Knebøy: 160kg x 1 oppdatert 29.07.2010

 

Markløft: 190 x 1 oppdatert 29.07.2010

Desse 3 løfta blei utført før russetida, har gått ned litt etter det. Benken ligger på det samme, mark og knebøy ligger omtrent 10% under (29.07.2010)

 

 

Program - oppdatert 29.07.2010)

 

Programmet varierer veldig for tida, det einaste som er fast er at eg tar alle store baseøvelser unntatt militærpress.

 

 

Kosthold - oppdatert 29.07.2010)

 

Er på bulk, og skal bulke til 95-96 før eg skal deffe. Var på ca 96 før russetida som var tida eg var på mitt beste, har lyst å komme meg på samme nivå igjen før eg deffer.

 

Mål 2011

 

Skal først nå nivået eg var på før russetida, tipper det tar meg rundt 1 måned. Etter det skal eg deffe ein stund, er usikker på kor lenge eg må deffe til eg er fornøyd med fettprosenten.

 

Kommentarer og kritikk tas godt imot!

Endret av Juriloo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk folkens :D

 

Vanskelig å kalle meg sterk i dette miljøet, veit om ein på min alder som tar rundt 160 i benk :cry:

Men han begynte vel å trene 2 år før meg.

 

Godt å sjå at folk svarer samme dagen eg legger ut treningsloggen, prøvde først på Iform.no, men der er det rundt 20-30 folk som oppdaterer treningsdagbøkene sine kvar dag, og nokon av dei er på konkurransenivå (NM i bodybuilding/fitness o.l.), så ingen tok seg bryet å svare meg :p

 

Onsdagens økt 13. mai - Bryst, triceps og mage

 

Heilt forferdelig økt! sunke ned på dei fleste øvelser, må være pga feberen eg hadde i 3-4 dager, spiste ingenting i den perioden, prøvde men då blei eg berre kvalm.

 

Benkpress: 4x5 80kg (ga meg på fjerde settet, hadde lite energi idag, kan være pga den tunge rygg/biceps økta mi igår)

 

Hantelpress i skråbenk: 2x6 22,5kg (sunke ned her :cry: )

 

Cabelcross: 2x10

 

Smalbenk: 1x10 1x9 45kg

 

Pushdown: 1x6

 

Situps: 3xmax

 

 

Tok litt tid før eg fekk i meg raske karbs og proteinshaken, problemet mitt er at eg syklar alltid til skulen, har sykla heile året, til og med når det har vært snø.

 

Når eg syklar heim etter trening tar jo det rundt 15 - 20 min før eg får i meg noko etter trening, så får ikkje heilt optimal framgang, men pytt, får vel litt cardio med syklinga.

 

 

Vekta idag ligger på rundt 81 kilo (om morgonen), er veldig usikker om eg skal deffe, sjølv tenker eg at det er lite nødvendig, har lite fett på kroppen, men Six-packen viser ikkje, men bryr meg eigentlig ikkje om det, vil berre bli endå større, har dame så trenger ikkje vise meg fram i sommar heller :p

Lenke til kommentar

Rekker ikkje beintreninga idag, skal til overnatte hos dama til søndag (ho bur 1 time frå der eg bur, og der gymmet er), skal snart på bussen til ho og deretter på kino, eg er ein synder :(

 

Vekta ligger fortsatt på rundt 81, litt vanskelig å gå opp, men trur eg skal ta det med ro med kaloriene, sida eg har fått litt magefett (six-packen viser berre litt når eg strammer)

 

God helg og 17. mai!

Lenke til kommentar
Rekker ikkje beintreninga idag, skal til overnatte hos dama til søndag (ho bur 1 time frå der eg bur, og der gymmet er), skal snart på bussen til ho og deretter på kino, eg er ein synder :(

Alt er lov i krig og kjærlighet! Bare se til å fortsette treninga når du kommer hjem ;) Ha en god helg, og god 17. mai til deg også :)

Lenke til kommentar

Søndag 17 mai var ikkje gymmet åpent, så eg trente heime lett med lav intensitet;

Mage, biceps og skulder (situps, hantelcurl/hammercurl og skulderpress/fronthev)

 

Imorra blir det ingen trening, etter skulen skal eg rett på jobb, kommer heim 8 tida, viss eg skal rekke å trene då må eg stappe i meg mat fort, og sykle ned før eg har fått lada meg opp skikkelig med carbs, i tillegg til at økta blir kort pga stengetida.

 

Vekta ligger på 81-82 uten kle og mat i magen, målet er fortsatt å bli stor som ein okse! (med lite fettprosent såklart)

 

 

Spørsmål:

Er det nokon som har ein meining om kor lurt det er å stå opp midt på natta for å få i seg proteiner?

Såg på eit show at Hugh Jackman fortalte at han forberedte seg til X-men Origins med å gå på ein diett i eit heilt år, der han måtte stå opp midt på natta og steike seg 4 egg, men etter ein stund blei han så lei at han tok ein proteinshake midt på natta istedenfor, lure på om eg skal begynne med det eg og :hmm:

Lenke til kommentar
Er det nokon som har ein meining om kor lurt det er å stå opp midt på natta for å få i seg proteiner?

 

Ikke noe vits! Få i deg en shake/proteinrik mat på kvelden og en god frokost.

 

 

Kvifor er det ingen vits? Kroppen bygger jo fortsatt om natta, og veksthormon "rutinen" blir ikkje særleg forstyrra viss eg tar ein proteinshake eg har liggandes utafor vinduet.

Lenke til kommentar

Då eg begynte å trene (vegde 69-70 kg) stod eg opp om nettene for å ete, så eg kunne legge på meg fortare. Gjorde det ganske sjeldant då, no veg eg 81-82, trur ein del blir til fett viss eg tar proteinshake om natta, så eg lar være :)

 

 

Mandag 18. mai - Bryst og triceps

 

Benkpress:

 

3x5 80 kg 1x4 80 kg 1x1 90kg - Går dårlig med benken fortida, fekk berre sove 4-5 tima i natt.

 

Skrå hantelpress:

 

1x9 22,5kg 1x8 22,5

 

Dips:

 

1x10 1x8,5 Kroppsvekt; 83-84 kilo med kle og diverse mat/drikkeprodukter i mage og tarmsystem.

 

Militærpress

 

2x6 40kg - skulle ta fleire sett på skulder, men trente i skuletida så fekk ikkje tid, skulka allereie 1 time for å rekke treninga, trener skuldra skikkelig på torsdag.

 

Smalbenk

 

2x10 45kg

 

 

Dårleg treningsøkt, benken sitter eg fortsatt fast på.

Imorra skal eg makse i markløft :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...