Gå til innhold

Juriloo's treningslogg (17) - Oppdatert førstepost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tirsdag 19 mai - Rygg, biceps og mage

 

 

Markløft:

 

oppvarming med stang, 40kg, 80kg, 3x110kg 1x130kg

 

1x150kg, ny maksløft i markløft

 

3x5 120kg

 

Nedtrekk:

 

1x10 1x8

 

Sittende roing

 

2x10

 

Foroverbøyd einarmsroing

 

1x8 25kg

 

Bicepscurl med stang 40kg

 

1x10 1x8

 

Bicepscurl med hantler 17,5 kg

 

1 sett, mista tellingen her, skulle berre slite ut bicepsa fullstendig. det klarte eg :p

 

Mage

 

2xmax situps

 

 

Fornøyd med 150kg maks i mark, filma det i tilfelle ein kompis kom til å nekte for at eg hadde klart det :p

Kan laste opp filmen viss nokon vil eg skal, ellers grei økt.

Lenke til kommentar

Fant ut at det ikkje fulgte med tilkoblingskabel data-mobil med mobilen min :S

 

Har ein Nokia 5500 sport.

 

Las nettopp i håndboka at det var mogeleg å koble meg til dataen med bluetooth på ein eller anna måte, måtte skaffe eit program får det, stod ingenting om nedlastningasida, nevnte diverse program for det, kan vel google det og se om det funker.

 

Noen forslag til kordan eg skal få filmen inn på dataen? :p prøvde å sende med mobil epost, funka ikkje.

Lenke til kommentar

Fulgte ikkje med noke kabel med min, prøvde å få overført filer med bluetooth og infrared ved å laste ned eit program frå nokia.com/support, fekk ikkje det til.

 

Trur eg overfører filmen til ein kompis via bluetooth når eg har sjansen, og får personen til å laste den opp på sin data, og deretter overføre filmen til min data. Fleste mobiler har vel datakabel som følger med?

Lenke til kommentar

Fredag - Bryst, triceps, skuldre og mage

 

Benkpress:

3x5 80kg 2x5 75kg

 

Går fortsatt dårleg med benken.

 

Militærpress:

 

1x8 40g 2x7 40kg

 

Skrå hantelpress:

 

2x6 25kg

 

Nedpress triceps

 

2x8

 

Fronthev hantler

 

2x10 10kg (kan nok gå over til 12,5 snart)

 

Situps:

 

3xmax

 

 

Kvifor rekkefølgjen blei slik huskar eg ikkje, trur eg hadde ein teori for det :p

Alle øvelser gjekk fint unntatt benkpressen, ser ut som om eg har blitt litt sterkare (eller er like sterk) i Skrå hantelpress, mens eg har blitt svakare i benkpress :S

Skal kutte ut benkpress neste veke og køyre fleire sett på skrå hantelpress.

Lenke til kommentar

Søndag 23. mai - Underkropp og mage

 

 

Knebøy:

 

1x5 80kg 4x5 90kg (føler at eg kan ta meir her)

 

Lårcurl/lårspark?:

 

3x8

 

Tåhev:

 

4x10

 

mage:

 

Situps - 1xmax

 

Planken 2xmax

 

Sykling til gym og tilbake, tilsammen 30 min

 

Edit: Rutinen har blitt litt forandra pga av at dama har vært på besøk, skulle eigentlig trene bein igår.

Endret av Juriloo
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Oppdatering, kom nettopp heim frå ferie i Estland og Finland, før det hadde eg kyssesjuka, så var vanskeleg å få trent og spist skikkeleg.

 

vekta ligger på det samme no (81-82 morgonvekt), har nok gått ned litt i styrke, skal finne ut imorra når eg trener, skal stå opp rundt 10 tida.

 

Målet er fortsatt å bli ein stor sterk okse, hadde kreatin og litt vektøkningspulver igjen heime då eg kom :)

Lenke til kommentar

Trente bryst, triceps, skuldre og mage igår, rygg og biceps idag.

Har gått ned litt så er for flau til å skrive alle talla :) benken var på 5x5 75kg (begynte ikkje så hardt, går nok opp på 80 igjen snart), mark på 1x5 110kg, 3x5 120kg.

Endret av Juriloo
Lenke til kommentar

Har gløymt å logge skikkelig.

 

Trente 4x5 90kg knebøy sist beinøkt, bein imorra igjen, kan øke lett.

 

Trente 77,5 benk 5x5 sist gong eg trente benk, overimorra skal det nok bli 5x5 80kg.

 

Rygg og biceps idag, pga kyssesjuka og ferien prøvde eg å makse i markløft igjen, berre for å sjå kor eg låg an; drog 150kg etter to mislykka forsøk på 160, samme som før eg blei sjuk :)

Lenke til kommentar

Trente ganske lenge idag, ein kompis blei litt forsinka og eg tenkte eg kunne vente til han blei ferdig :)

 

benkpressen var på 80 kg 5x5, siste reppen på siste settet klarte ikkje eg.

 

5 sett på benkpress, 4 militærpress, 3 skrå hantelpress, 2 cabelcross, 2 triceps pushdown, 1 sidehev, 2 shrugs, 2x45sek 1x55sek planken bredt.

 

Morgonvekt: rundt 84kg

Endret av Juriloo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...