Gå til innhold

Juriloo's treningslogg (17) - Oppdatert førstepost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maksa i mark igjen: 165kg, føltes som om hodet mitt skulle eksplodere. Prøvde meg på 170, fekk ikkje den 100% opp.

 

Før marken var økta bra, fekk vondt i hodet etter marken.

 

Benkpress: 2x6 87,5kg 1x2 100kg

 

Mark: oppvarming - 1x165kg

 

Resten husker eg ikkje heilt, blei ganske dårleg etter marken.

 

Kommentar: Skal ha ein treningsfri veke snart, er usikker på om eg skal trene på fredag eller om den skal begynne allerede no.

 

Kroppsvekt: 90kg, noko mindre om morgonen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update:

 

Skal skjerpe meg mtp loggingen, frå mandag av skal eg logge skikkelig.

 

Hadde 5 dagers pause for å restituere for noken veker sida, og gjekk tilbake til 5x5 powerbuilding. Funka dårlig, ingen framgang, ein del av grunnen til det kan være at eg hadde gått tom for kreatin.

 

Mandag hadde eg ein forferdelig dårlig bryst + tricepsøkt, første settet med benk klarte eg 5 reps på 90kg fint (skulle ta 5x5 90kg), men etter det blei eg rett og slett sliten og svak og kalrte ikkje reppe 5 på 90 (hadde spist ingenting anna enn ein big mass shake rett før treninga).

 

Idag droppa eg mark for at ryggen skal bli heilt fin igjen, kjenner det fortsatt litt, klarte 10 reps med chins første settet, etter det klarte eg berre 6-7 o.O hadde veldig liten pause då...

 

Kjøpte 3 kilo big mass for 5 dager sida, og idag kjøpte eg Tricreatine (kosta 369,- :O)

 

 

Så no blir det bulk til Kreatinen går tom, sikter på ein morgonvekt på rundt 95kg, deretter skal eg prøve meg på min første lille deff (trur eg).

 

Skal oppdatere førsteposten snart, med mål.

Endret av Juriloo
Lenke til kommentar
Tar rundt 4 gainer shakes om dagen :p

Billigare å kjøpe pulver og melk istedenfor mat, lever på stipend

 

Så enig, mora mi pleier å si at mat er billigere enn pulver, men hvis du virkelig regner ut at man spisr 250g kylling (20-30kr) hverdag, så vil det bli dyrt i lengden. Pulver derimot kan føles ekstremt dyrt når man først kjøper det, (400-800kr) men varer en god stund. I lengden føles ikke kylling så dyrt, man punger ut med 20kr hverdag, og plutselig er man oppe i 140kr uken.

Lenke til kommentar

Holder ikkje så lenge, halvparten av kaloriene eg får i meg kjem frå Big Mass (blanda med melk).

Kjøper Big Mass frå sunkost her i Florø :p

 

Og om du burde gå på treige eller raske carbs veit eg ikkje heilt, ville foretrukket treige/mellomtreige, noke eg trur Big Mass har. Du burde vel ikkje få i deg raske karbs i det heile tatt, unntatt etter trening så klart (trur eg), sida raske karbs får blodsukkeret til å "hoppe", og gjer insulinnivået ustabilt og reduserer muskelvekst (eller noko sånt), godteri inneholder jo raske karbs.

Men no skriver eg ting eg ikkje er sikker på, og ikkje kan backe opp, den gaineren blei jo produsert av ein grunn, funker sikkert heilt greitt :)

 

Dagens økt: Rygg og biceps

 

markløft:

 

oppvarming med 70kg og 80kg

 

1x3 110kg 1x3 140kg 1x1 160kg 1x1 170kg Tungt, men bestemte meg for å teste endå meir, hadde meir inne

 

1x1 175, nytt maksløft i mark, deilig!

 

Chins

 

1x8 1x6 dårlig her, var litt sliten

 

Einarms hantelroing

 

2 sett

 

Bicepscurl

 

1 droppsett med hantler

 

1 droppsett med stang, deilig pump

 

 

Færre sett på rygg enn vanleg, tenkte eg skulle ta det roleg etter marken

Endret av Juriloo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...