Gå til innhold

Xbox arcade 999,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+98172347
Jeg var på Gamestop i dag, og dama i kassa sa "Nei" da jeg spurte om arcade boxene som kostet 999 hadde HDMI. Enten hadde hun ikke peiling, eller så er det faktisk ikke HDMI på alle... Which one is it?
Som du ser av posten min rett over dette innlegget ditt så hadde jeg allerede kjøpt en slik pakke og bekreftet at den har HDMI.

 

Blir nok en til i dag :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347
Det er Jasper. Med intern minnebrikke (og HDMI).

Er denne mod-bar? Kom akkurat hjem fra ferie til 3 røde ringer og trenger en ny xbox

Ja. Vist du også hadde lest hva jeg skrev i innleggene mine så har jeg kjøpt den og moddet den.

Dere må lese litt mer nøye før dere spør :D

Lenke til kommentar
Jaja. Alle v1.3 kabler er like da :p

 

Det er riktig :)

 

Hva er "Jasper"?

 

The new Xbox 360, named "Jasper", is a feat of engineering that puts out less heat, uses less energy and should be more reliable. But why? What's the difference? Here's what's different and how to know you're buying one -- without taking it apart.

 

There's a new Xbox 360 in town and he goes by the name of "Jasper". Here's what you should know about the new units and how to tell if you're looking at one when you find one in the store.

 

Microsoft, in its constant search for cooler, more reliable hardware, has revised the Xbox 360 a number of times in the past, and, as of October 2008, they've done it once again. The new Xbox 360 features lower power requirements and lower heat output by shrinking the size of the CPU and GPU chips. The latest model of the Xbox 360 ships with a 65 nanometer CPU and GPU which should help to increase reliability. Less heat means fewer chances of mother-board warping and resulting in the "Red Ring of Death" we've all come to know and love about the Xbox 360. Also, because the chips consume less power, a lower wattage power supply was called for in the form of a 150 watt supply versus the older, 175 watt supply. Finally, the on-board system memory has been raised to 256MBs, allowing even units without a hard disk drive to enjoy the New Xbox Experience.

 

http://www.brighthub.com/video-games/conso...cles/19044.aspx

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...