Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!


GBD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes hele Ronaldo - tråden var idiotisk. Det gikk jo så langt at vi nesten ikke fikk diskutere Ronaldo i United - tråden. Jeg tror Ronaldo blir, mest fordi for første gang så ser det ut som SAF er redd for å miste stjernen sin. Uansett så kan det være at SAF ser på det som en positiv ting at han hele tiden vil spille, og at media hauser opp en konflikt som er ikke - eksisterende. Hvis Ronaldo går for 700M så kan jeg se Ribery i United for en sum på maks 450M. Han er pdd. den eneste spilleren som er god nok til å erstatte Ronaldo som vi har en sjanse til å få. Messi blir i Barcelona ut karrieren.

Lenke til kommentar

Skal mye til for av vi styrker laget ved å selge Ronaldo, ja. Ribery er knallgod, men like god som Ronaldo er han ikke. Jeg tror likevel at Ribery hadde klart seg fint i PL. Jeg tror egentlig han hadde blit en hit i United. Problemet er at Ronaldo egentlig er uerstattelig. Han har alt. Bortsett fra sunn fornuft og gode holdninger da.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Blackburn rykter:

 

"Gudjohnsen says he wants to come back...he has had the big wages and probably won´t need the same any more. He was looking for mega money a year ago...maybe take a drop now.

 

Sam was his boss at Bolton, but he was a Colin Todd signing.

 

I think he will be one of the better captures of the summer for someone.

 

His agent is now his dad and he has already been talking to clubs."

 

"Portsmouth are interested in Blackburn´s Keith Andrews. (The People)"

 

"Portsmouth are keen on landing Paul Gallagher from Blackburn (Daily Star On Sunday)"

Lenke til kommentar

Har ingen tro på at Bojan lånes ut til Rovers. Det jeg derimot HAR tro på er at Guardiola ønsker å låne ut Bojan til en klubb med rimelig lik spillestil som Barca, hvor han kan få en del spilletid. Men hvilken klubb det skulle være er vanskelig å si

Lenke til kommentar

Jeg skal love deg at han har flere alternativer når det nærmer seg juli/august.

Og det lille jeg har sett av Blackburn i år (4-5 kamper) har midtbanen vært så håpløs at det er et under om han får mer en to-tre gode baller å jobbe med i løpet av en kamp. Nå kan jeg ha vært uheldig med hvilke kamper jeg har sett, men jeg tror som sagt at han vil få bedre alternativer etter hvert.

Lenke til kommentar
Jeg skal love deg at han har flere alternativer når det nærmer seg juli/august.

Og det lille jeg har sett av Blackburn i år (4-5 kamper) har midtbanen vært så håpløs at det er et under om han får mer en to-tre gode baller å jobbe med i løpet av en kamp. Nå kan jeg ha vært uheldig med hvilke kamper jeg har sett, men jeg tror som sagt at han vil få bedre alternativer etter hvert.

 

Dette kan forklares med skadeproblemer og en Paul Ince som ødela laget til Sparky! David Dunn som er vår beste midtbanespiller har vært skada så og si hele sesongen, det samme med Carlos Villanueva, Gamst hadde en dårlig høstsesong men har blitt bedre, Emerton har vært skada hele sesongen og Diouf har kommet og begynt å gjøre en god jobb. Den eneste som har positivt overaska i midtbanen i år er Keith Andrews og Stephen Warnock. Kan også nevne at Grella også har vært skada så og si hele sesongen!! Men nå vil Big Sam rydde i stallen til sommeren, kan vel nevne at både David Bentley og Damien Duff kan være på vei tilbake. Andre hete rykter er Bojan, Barton, Pogrobniak og Reginiussen. I tillegg kommer Paul Gallagher, Matt Derbyshire og Alan Judge tilbake fra lån, og alle tre vil få masse spillertid neste sesong

Lenke til kommentar

Matt Derbyshire hadde vel ikke lyst å komme tilbake fra Olympiakos (?) og prøvde å få signert kontrakt der for å bli der. Han hadde ihvertfall ikke lyst å spille for Blackburn igjen for en eller annen grunn. Fant det merkelig selv, kanskje han fant dame eller noe der. :p

Lenke til kommentar
Matt Derbyshire hadde vel ikke lyst å komme tilbake fra Olympiakos (?) og prøvde å få signert kontrakt der for å bli der. Han hadde ihvertfall ikke lyst å spille for Blackburn igjen for en eller annen grunn. Fant det merkelig selv, kanskje han fant dame eller noe der. :p

 

Thats a lie! Han elsker Blackburn, og er født som supporter! Han er tiltenkt en nøkkelrolle i nærmeste fremtid og var i Hellas for å få erfaring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...