Gå til innhold

Silly Season 09 - Transferrykter her!


GBD

Anbefalte innlegg

Hva som utløste det er usikkert, men det virker som om overgangsryktene har startet tidligere enn vanlig denne våren. Ettersom trykket fra media bare kommer til å øke i takt med gradestokken kan det være greit å ha en egen tråd for transferrykter i hele Europa, slik at klubbtrådene (i første rekke United-tråden og TIA) slepper 100 innlegg på rad med linker til The Sun og News Of The World.

 

Bare et forslag altså. Fyr løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har mine tvil på at dette blir en sommer med de helt største overgangene, er trosalt finanskrise... :p

 

Fotballklubber i Premier League er vel ikke akkurat utsatt økonomisk i disse tider, snarere tvert i mot.

Kødder du? På Sky Sports sa de i dag at PL-klubbene går tre milliarder pund i underskudd (de fire store står for en milliard pund av disse). ;)

Lenke til kommentar
Kødder du? På Sky Sports sa de i dag at PL-klubbene går tre milliarder pund i underskudd (de fire store står for en milliard pund av disse). ;)

 

Nei jeg "kødder ikke", klubbene i PL har totalt sett tapt penger så og si hvert eneste år. Det er ikke noe nytt, og ikke noe koblet til finanskrisen. Omsettning og inntekt går opp hvert eneste år, og Premier League ligger langt foran resten av fotballeuropa.

Lenke til kommentar
Tevez linkes til Liverpool.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle2423893.ece

 

Dette tror jeg faktis kan skje, siden Tevez sliter med spilletid. Men hva han skal i Liverpool skjønner jeg ikke, de har jo Torres som klart førstevalg, og så har de Dirk Kuyt, Yossi Benayoun og David N'Gog. Tevez burde dra til en mindre klubb.

 

Torres trenger jo sårt en makker, Kuyt spiller jo høyreving, Benayoun på midten og N`Gog skal klatre rimelig mange bakker før han danker Tevez ut av noe lag. Tevez spiller i hvertfall ikke i United neste sesong det tror jeg er sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...