Gå til innhold

Hvordan er Aoc no iforhold til like etter release?


Anbefalte innlegg

Likte egentlig spillet ved release, men sluttet når jeg kom hjem fra ferie og merket at alt av guild mates har sluttet å spille.

 

Jeg frøys kontoen min den 25.09.08 og lurer på hvordan spillet har "forbedret" seg.

 

Hvordan er PvP no i forhold til da jeg sluttet?

Hvordan er Barbar, Bear shaman og priest of mitra? Er klassene ballansert eller er det en klasse som er spesielt svak eller sterk?

 

Har fått med meg at det har kommet server merge så det er vel en del folk på hver server no. kan dere som spille fortelle litt hva dere synest om spillet både positivt og negativt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er PvP no i forhold til da jeg sluttet?

Vet ikke hvordan det var når du sluttet, men tenker meg nok at det ikke har forandret seg så mye siden den gang. Du har enda den vanlige PvP hvis du spillet på en PvP server. Minigames, type sånn som i WoW. Og til slutt så har du jo keep sieges, men kan ikke uttale meg det siden jeg ikke har prøvd det enda.

 

Hvordan er Barbar, Bear shaman og priest of mitra? Er klassene ballansert eller er det en klasse som er spesielt svak eller sterk?
Alle classes er ganske balansert nå. Såklart har du noen som ikke klarer å drepe en annen class noe som er å forvente, men generelt sett så er det veldig balansert.

 

Ved neste patch (1.5) så blir det nye forandringer, måte til stats på items, endringer i feats og mer balansering av classene.

Lenke til kommentar

Jeg synes det ikke er så veldig forskjell på spillet nå, de har vel fikset de største bugsa og sånt.

 

Men spillet mangler fortsatt en del i endgame, og det er veldig lite quests å gjøre når du skal levle.

 

Jeg synes fortsatt ikke spillet kjører så smooth på pc-er som har mer enn bra nok specs.

Lenke til kommentar
.., og det er veldig lite quests å gjøre når du skal levle.

det var faktisk en av de tingene som plaget meg mest. husker at jeg rollet vekk fra Barbaren min pga at jeg var dritt lei av å kjøre villa's (?). Tror det var det de heter, var 3-4 små solo instances i en av byene.

 

 

Hvordan er necro no? 

Lenke til kommentar
.., og det er veldig lite quests å gjøre når du skal levle.

 

Vet ikke hvordan det er med quests fra 65+, men jeg har nådd lvl 60 og har aldri opplevd manko på quests. Faktisk har jeg alltid hatt problemer med å få gjort alle quests før de blir grå.

Samme her. Mange ganger har jeg så mange quests at jeg må vente med det questet, eller slette noen gamle.

Lenke til kommentar

Det er plenty med quester helt til du når 75, hvor det blir en del gruppequesting i Atzel's Fortress/Onyx/Caravan Raiders Hideout. Dette kommer dog til å bli enda bedre ved neste patch hvor Tarantia Common District blir åpnet, som er en sone i 75-80-rangen.

 

Hva endgame angår, så synes jeg at innholdet er bra. I mitt guild har vi raid 4 dager i uken, og vi har enda ikke kommet oss til Wing 3 i BRC.

Lenke til kommentar

Spillet er mye bedre og selv om jeg personlig ikke spiller det akkurat nå kan jeg bare anbefale andre å prøve det ut. Levelingen i dette spillet er helt klart den beste av alle MMO jeg har spillt. Det er en herlig stemning i spillet.

 

En del folk mener det er litt mye ganking på PvP serverne, da spesielt Fury. Det kan ikke jeg si så mye om.

Lenke til kommentar
sagt det før og sier det igjen, velg Aqulonia...beste EU-server hvis du liker pvp og voksne folk. Noen utskudd fins selvfølgelig, men ikke sammenlignet med Fury.

fristenes, men har ikke det valget siden jeg allerede har 2 characters på fury, og er ganske uaktuelt å starte på nytt.

Lenke til kommentar
Likte egentlig spillet ved release, men sluttet når jeg kom hjem fra ferie og merket at alt av guild mates har sluttet å spille.

 

Jeg frøys kontoen min den 25.09.08 og lurer på hvordan spillet har "forbedret" seg.

 

Hvordan er PvP no i forhold til da jeg sluttet?

Hvordan er Barbar, Bear shaman og priest of mitra? Er klassene ballansert eller er det en klasse som er spesielt svak eller sterk?

 

Har fått med meg at det har kommet server merge så det er vel en del folk på hver server no. kan dere som spille fortelle litt hva dere synest om spillet både positivt og negativt?

Spillet har en stabil spillermasse nå, så hvis du kommer deg inn i et guild så kommer ikke alle til å forsvinne som de gjorde til langt uti desember. Jeg har vært i samme guild siden desember. Guildet ble splittet opp i to mindre guilds (som fortsatt er store nok til å raide alene) relativt nylig. Et sikkert tegn på at det er et økende antall spillere.

 

Spillet er vesentlig mer stabilt og litt mer balansert, men som alltid kan dette gjøres bedre. Alt av balanse kommer til å endret i patch 1.05. Samme hva så er spillet svært spillbart.

 

De tre klassene du nevnte er rimelig godt balanserte på hver sin måte. Akkurat nå så er det necromancer og tildels tempest of set med stormcrown som er overpowered.

 

Det er verdt å nevne at jeg spiller en Bear Shaman på en PvE server ;)

 

(Har en Necromancer alt som jeg levelet opp på rett over 4 dager played, ett lite hint om hvor overpowered de er)

Lenke til kommentar
Er det fortsatt slik at områdene er instanced? Det var den store feilen Funcom gjorde.

Områdene er fortsatt instanced, men er uenig i at det som avgjør om spillet er bra eller ikke. Jeg hadde foretrukket et spill med mindre loadscreens, men jeg spiller stort sett i ett område i flere timer, så da blir det ikke veldig merkbart.

 

Det var et par bugs pga instancingen til å begynne med, men det er ikke et problem som har vært i spillet på lenge.

Lenke til kommentar
Er det fortsatt slik at områdene er instanced? Det var den store feilen Funcom gjorde.

Områdene er fortsatt instanced, men er uenig i at det som avgjør om spillet er bra eller ikke. Jeg hadde foretrukket et spill med mindre loadscreens, men jeg spiller stort sett i ett område i flere timer, så da blir det ikke veldig merkbart.

 

Det var et par bugs pga instancingen til å begynne med, men det er ikke et problem som har vært i spillet på lenge.

 

Hadde World of warcraft for eksempel hatt 10 instances per sone hadde det vært en flopp. Et MMO bør jo ikke være slik som Age of Conan er. Du står der, og 20 andre står der på samme server men du ser dem ikke, fordi de er i en forskjelling instance!

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...