Gå til innhold

Hvordan er Aoc no iforhold til like etter release?


Anbefalte innlegg

Er det fortsatt slik at områdene er instanced? Det var den store feilen Funcom gjorde.

 

Lol, jeg spiller på Fury PVP server og skal si det at dette er en av de beste tingene funcom gjorde. Det hadde du også skjønt når du er i keshetta og klarer ikke å komme deg vekk 3 meter før du blir ganket og drept. Skift instance og problemet er løst.

 

Forresten så stor befolket server som fury så er det skjeldent det er mer enn 1 instance. Har skjedd det har vært opp til 3 instance i kesh kveldstid, tror ikke mer.

Endret av Suder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det fortsatt slik at områdene er instanced? Det var den store feilen Funcom gjorde.

Områdene er fortsatt instanced, men er uenig i at det som avgjør om spillet er bra eller ikke. Jeg hadde foretrukket et spill med mindre loadscreens, men jeg spiller stort sett i ett område i flere timer, så da blir det ikke veldig merkbart.

 

Det var et par bugs pga instancingen til å begynne med, men det er ikke et problem som har vært i spillet på lenge.

 

Hadde World of warcraft for eksempel hatt 10 instances per sone hadde det vært en flopp. Et MMO bør jo ikke være slik som Age of Conan er. Du står der, og 20 andre står der på samme server men du ser dem ikke, fordi de er i en forskjelling instance!

 

Det er ikke mer enn en instance pr område før det er MANGE folk som vil inn i samme område. Da vil det bli laget en instance til. Etter server mergen så har jeg ALDRI vært plaget av at det er for lite folk i området jeg er i. Heller det stikk motsatte ;)

 

Instancing ser jeg ikke på som noe problem, men det hadde vært deilig hvis jeg slapp loadscreens, eller hadde en maskin med SSD disker, mer RAM, eller at Funcom hadde klart å optimalisere loadingen bedre.

Lenke til kommentar

Merkelig dette her. Nå sitter jeg faktisk og laster ned trialen med patcher. Har ikke spilt siden release. Endte vel på lvl 53 eller noe sånn, dark templar. Har ikke den kontoen lenger nå, så må starte på scratch!

 

Er klar for å gi det en ny sjangse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...