Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Du falt for henne, hun kan falle for deg. Sjøl om du er venn er det ikke umulig å fortelle koss du føle-.- litt svakt jobba syns eg:p

Fortelle? Haha, man skal aldri fortelle om følelsene sine!

Han mente nok at TS burde tatt sjangsen. Det er dog lett å si her, uten å vite for mye om forhistorien deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette går jo andre veien også da. Mange gutter har vel venninner dere ikke kunne tenke dere å vært sammen med?

 

Jeg kjenner ei som viser veldig mye interresse for meg, vet ikke om hun er forelska akkurat, men hun smiler mye og blir glad når vi treffes ivertfall.

 

Hun er en utrolig hyggelig jente som jeg har mye til felles med, og liker henne som en venninne. Men som kjæreste? Nei, det mangler tiltrekning.

Endret av thermos
Lenke til kommentar
Dette går jo andre veien også da. Mange gutter har vel venninner dere ikke kunne tenke dere å vært sammen med?

 

Jeg kjenner ei som viser veldig mye interresse for meg, vet ikke om hun er forelska akkurat, men hun smiler mye og blir glad når vi treffes ivertfall.

 

Hun er en utrolig hyggelig jente som jeg har mye til felles med, og liker henne som en venninne. Men som kjæreste? Nei, det mangler tiltrekning.

Har skjedd med meg også. Utrolig kul jente, men ikke noe fysisk tiltrekning. Da er det desverre ikke håp..

Lenke til kommentar

Har blitt friendzonet engang, og aldri mer, kjip periode spesielt siden jeg var relativt ung og.. "ustabil" ;p Aldri mer! Trodde jeg ble det nå på lørdag men ble hjem med klem istedenfor, good times. Det beste er å prøve å feile, jeg hadde nok vært langt mer bitter hadde jeg aldri sagt noe til henne.

Lenke til kommentar
Var jeg deg så hadde jeg tatt sjansen. "Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri elsket".

Det er tull! Det er helt jævlig å elske og tape. Det verste du kan oppleve som mann!

 

Men... Uten å være villig å leve med smerte vil du aldri kunne få den kvinnen du elsker. Så... Crash and burn!

Lenke til kommentar
Var jeg deg så hadde jeg tatt sjansen. "Det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri elsket".

Det er tull! Det er helt jævlig å elske og tape. Det verste du kan oppleve som mann!

 

Men... Uten å være villig å leve med smerte vil du aldri kunne få den kvinnen du elsker. Så... Crash and burn!

 

så...? du sier det er tull, men ikke tull likevel:P?

 

Følelsen av å elske noen er den beste (vett), å miste noen du virkelig elske er nok den verste (vett ikke). Men hvilken følelse varer lengest?

 

IMO du skal alltid jakte på godfølelsen uansett om du kan få noen nedfall på veien. Man skal ha det best mulig i livet ikke leve midt på 3 for å si det sånn:p

Lenke til kommentar

selv om man havner i vennesonen, så er ikke det en dum ting. ingenting er som å ha en knall god venninne... som har mange venninner man kan bli kjent med ;D å henge med venninna di på byen f.eks vil fort gjøre andre jenter nyskjerrige, kontra om du henger med kompiser.

 

er nok kvinnfolk der ute:)

Lenke til kommentar
selv om man havner i vennesonen, så er ikke det en dum ting. ingenting er som å ha en knall god venninne... som har mange venninner man kan bli kjent med ;D å henge med venninna di på byen f.eks vil fort gjøre andre jenter nyskjerrige, kontra om du henger med kompiser.

 

er nok kvinnfolk der ute:)

Alltid bra med gode venninner ja, men om man er forelska i dem så tærer det nok bra på deg, og dem nysgjerrige jentene blir ikke direkte interessant da

Lenke til kommentar
Du falt for henne, hun kan falle for deg. Sjøl om du er venn er det ikke umulig å fortelle koss du føle-.- litt svakt jobba syns eg:p

Fortelle? Haha, man skal aldri fortelle om følelsene sine!

Vet nå om mange av vennene mine som bare har sagt det. "jeg liker deg" og det har funket kjempebra. En som hadde vært venn med ei i mange år, en dag gikk han bort til henne og sa "Jeg liker deg" og nå er de sammen. Så den tankegangen der tror jeg ikke stemmer helt.

Lenke til kommentar

har det samme problemet, bare jeg fukka absolutt alt opp nå...jeg ble for klengete å nå klikka hun på meg.... er dumt at jeg er så dårlig med damer for vi har egentlig en god kjemi jeg har bare gjort noe feil i begynnelsen hvor hun bare sier nei dette går ikke

men nå må jeg komme over henne, jeg har lovet henne det at vi skal bare være venner og jeg skal ikke komme med forhåpninger(jeg lovet det for ett halvt år si også, men som en annen nevnte så ble hun bare mer fantastisk etterhvert...)

helvete altså, ikke gå for bedre å ha prøvd enn å ikke ha prøvd, for det føles bare maks drit ut...

men jeg finner jo ei annen det er jeg sikker på, alltid greit å ha gode jenteveninner

Lenke til kommentar
Du falt for henne, hun kan falle for deg. Sjøl om du er venn er det ikke umulig å fortelle koss du føle-.- litt svakt jobba syns eg:p

Fortelle? Haha, man skal aldri fortelle om følelsene sine!

Vet nå om mange av vennene mine som bare har sagt det. "jeg liker deg" og det har funket kjempebra. En som hadde vært venn med ei i mange år, en dag gikk han bort til henne og sa "Jeg liker deg" og nå er de sammen. Så den tankegangen der tror jeg ikke stemmer helt.

Det funker i dem tilfellene hvor jenta allerede har følelser for den som sier det. Hadde du blitt forelsket i en jente du ikke likte på den måten om hun hadde kommet bort til deg og sagt "jeg liker deg"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...