Gå til innhold

Hva er ditt beste minne fra WoW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Første gang i IF. Så de schvære portene og lurte på hva dette var forno. Gikk inn, og ble møtt med et syn som virkelig satt en støkk i meg. Fantastisk.

 

2. Første gangen jeg satt mine føtter i Teldrassil som en fullstendig n00bish nelf hunter. Si hva du vil om WoW, men det har en fantastisk evne til å formidle en utrolig magisk stemning helt fra første stund, spesielt med musikken. Inget annet spill har gjort så mye for meg siden.

Lenke til kommentar

Da jeg nettopp hadde startet å spille :-) Tror jeg brukte to dager på å gjøre ferdig starter questene i northshire abbey eller hva det nå heter.. På den tiden virket Elwynn forest så svært, koste meg skikkelig med å utforske og å se på de fine hestene i den lumber camp greia :p Første deadmines turen var også helt konge.

Oh, og når jeg gjorde den questen i TBC hvor du skulle levere inn et kjede til Sylvanas..

Og når jeg først lagde en horde char! Var en helt annen, og mye bedre, opplevelse enn å spille alliance.

 

Onyxia, karazhan (*sikler* moroes...), første møte med folk i lolshire O.o.. Kunne fortsatt å ramse opp i evigheter

Lenke til kommentar

Husker helt i starten, eg starta med warrior men noen fortalte meg i spillet at som hunter får man pet på lvl 10 osv så eg skifftet til hunter og holdt meg til den, husker hvor gøyt det var og få min første treningspett og jekk rundt stolt som ein hane og prøvde vise den frem. så da eg kom fram til night elf byen såg eg ein med ein dinosaur, det synest eg var drit tøfft og hadde kjempelyst på ein sån, og fekk han til og vise meg og ein anna hunter hvor det var, og vi jekk mot the barrens, hadde alderi vert den vegen før så var veldi spenende og var fantastisk da eg såg ein lvl 8 eller noe dino som jekk rundt der nede (vi sto på fjellet og speida ned) så da sprang eg ned og fekk den som pet og det var fantastisk:D

 

Ellers er det noen morsomme historier som fks da eg og dama som starta og spille det etter meg, brukte 45minutt og svømme fra booty bay langs land ned til menethil harbour, da viste vi ikke bedre og viste ikke hvordan vi skulle komme oss dit hehe..

Lenke til kommentar

Når vi løp rundt i MC, hadde vi en skotte som raid leder, som alltid var full eller stein.

Herfra har jeg mange minner, men den som sitter best er "WHO THE FUCK WAS THE LIVING BOMB". Da var det latter på VT i lange baner hver gang.

 

Men det minnet som skårer høyest hos meg var også i starten, som mange andre her. Jeg lagde meg en warrior aller først, en dverg, fordi de hadde masse muskler, skjegg og warrior kunne bruke all slags armor, hadde jeg hørt. Jeg løp rundt og denga mobs med bare white damage, visste ikke hva trainer var. Jeg kom meg til loch modan og gjorde quests der. plutselig kom jeg inn i et landskap med fjell og stein som var rød/brunt. all of a sudden døde jeg av en ?? mob (hadde hørt de var farlige). Respawnet hos healeren midt i badlands, døde momentant av en tiger. Prøvde og dø meg selv ut den veien jeg kom fra, men fikk det ikke til, fant ikke veien ut, jeg ga opp og deletet warrioren med tungt hjerte.. Dagen etter fikk jeg spørsmålet "Hvorfor brukte du ikke hearthstone?" "Hva er det?" spurte jeg :D

Lenke til kommentar

1. Da vi tok ned Razorgore for første gang etter uker med wipes.

2. Da jeg falt av Teldrasil på min første karakter, en nelf rogue, og måtte corpse run'e flere ganger da jeg døde gang på gang da jeg traff nye grener ... Jeg måtte så svømme rundt hele for å komme meg opp igjen. Lagde etterhvert en Dwarf Warrior istedet da jeg ikke hadde tålmodighet til Stealth og fant ut at Charge var mye morsommere. :D

3. Første gang vi tok Kael'thas Sunstrider i Tempest Keep. Utrolig morsom kamp. :)

Lenke til kommentar

Her om dagen satt jeg(ele shaman) og en venn(holypala)utenfor Ulduar, vi er ally.

Da plutselig vi får øye på noen som skal inn i Ulduar og joa det var Ensidia.

Vi flyr ned og begynner å danse, plutselig ser vi en haug med ensidia spillere danse med oss. Så etter vi har lekt litt med dem, kaster vi oss ut i det. Jeg brukte thunderstorm og kaster ca. 20 spillere rett inn i ulduar, resten tar oss på 1 min:)

 

Men gøy var det, synd jeg ikke har noen screens..

Lenke til kommentar
Ikke for å trolle, men;

 

Da jeg hadde spilt en tid og fant ut at 'dette gidder jeg f**n ikke' :p

 

samme her. spilet en stund men så gadd ikke jeg heller.

Jeg synes spille tar alt for lang tid...

nå har jeg gått over til andre mindre tidskrevende spill fks CS.

Lenke til kommentar

Den gangen vi skulle angripe silverpine forest på våre første chars:

 

20 druid

16 priest

21 mage

19 rogue

 

druiden og priesten tok shadowmeld, og roguen tok stealth, så skulle magen få hordene til å få på pvp. Fy f*en det var mye morro :)

 

Edit:

 

Også den gangen horde alltid angreip Astranaar(?), Utrolig kjekt!

Endret av Kellu
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis drev av og skulle bort til jasperlode mine i goldshire, jeg på en lvl 7 warrior og han på en lvl 11 paladin.

 

Begynnelsen gikk greit, vi kom oss over elva og begynte på straka veien bort til gruva, men ulvene som var i området skulle ikke gjøre det lett for oss.

 

En ulv kommer og angriper oss, fair enough, vi dreper den og fortsetter.

 

Så en til.

 

Og en til..

 

Og enda en...

 

 

Jeg begynner å løpe for ikke å dø, med 2 ulver på meg, mens kompisen min løper etter meg for å prøve å heale meg mens han har på seg et par ulver selv, jeg dør selvfølgelig, og det gjør han også.

 

Var utrolig morsomt på den tiden, alt var nytt og spennende og musikken ga en utrolig fin stemning i elwyn!

Lenke til kommentar

Dette er ett ganske nylig minne, men første gang i Crystalsong Forest var noe helt spesielt. Hadde kjøpt meg ny PC noen uker før Wotlk og kunne kjøre alt på full guffe. Glemte fullstendig av at jeg egentlig drev med en quest og endte opp med å bruke 20min.+ på å se meg rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...