Gå til innhold

Hva er ditt beste minne fra WoW?


Anbefalte innlegg

Ja tittelen sier vel det meste. Første gangen jeg spilte wow var vel en måned etter at det ble utgitt. Det å da ta en flightpath var jo helt fantastisk. Det var en ordentlig wow opplevelse. Nå er det jo bare kjedelig.

 

Så husker jeg da som lvl 20, så skulle jeg og en annen over til Auberdine fant vi ut. Hvilken vei tok vi? Joda, fra Menethil til Theramore og da gikk hele veien opp. Er ikke alltid greit å være nybegynner. Dette ble da det første møte med PVP for meg. 2 Horde av samme lvl. Klasse husker jeg ikke. Men at vi vant var det ikke noe tvil om.

 

Jeg ble jo godt kjent med flere norske spillere og 5 av oss startet en egen gruppe som levlet sammen fra lvl 1 og spilte sammen hele tiden. Dette var ganske gøy da vi lærte hverandres spillestil og kunne legge om våres spillestil for å fylle gruppen fullstendig. Desverre tok dette slutt når vi kom til noe over lvl 50. Vi begynte å jobbe forskjellige rotasjoner, slik at det var umulig for oss å spille sammen. Dette er noe jeg har lyst å prøve igjen engang.

 

Så hva er ditt beste minne fra wow?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gangen jeg prøvde wow på en 10 days trail må vel ha vært mitt beste minne faktisk.

Husker jeg lagde en night elf og den følelsen jeg fikk da var helt magisk! Aldri fått den følelsen noengang på et annet spill. Ingen andre spill kan måle seg med wow når det gjelder slikt.

 

Savner den tiden i level 10-15 da jeg ikke skjønte noe. Det var gøy det og kjempe spennende! Nå er det bare kjedelig å levle opp.

 

Også den vakre atmosfæren og musikken Teldrassil hadde og fortsatt har. Fikk et fantastisk førsteinntrykk der, ja :D

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

Mitt må ha vært i den tiden vi hadde "krig" med et alliance guild.

 

Tror det starta med at de bare ganka noen lowlevels av oss, og GM bestemte seg for at de der skulle vi hate.

 

Så da ble det sånn, man fikk gull for hver gang man drepte et medlem av guildet, og enda mer for guildleaderen.

 

Men detta utvikla seg til å ganke de under raid, altså foran Blackrock, foran Naxx og foran AQ40.

 

En i guildet hadde en 60 priest som joina guildet som muldvarp, og når de så at vi ganka dem i Blackrock, sa de i raidchat: "Screw this, lets go to AQ" - Og så var hele guildet våres magisk på vei til AQ også :D

 

Muldvarpen posta screenshots av raidchatten senere på kvelden, det var ganske gøy egentlig.

 

 

Ellers var Onyxia kul. Og Sartharion for første gang. Fordi det er faen meg en bra gjennomført boss, som alle kan ta. Litt sånn Onyxia v2.0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...