Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sluttet å produsere sæd?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest gjest.

Hei,

 

Jeg er en gutt på 15 år, som fikk seg et lite sjokk her om dagen.

Et veddemål gikk litt for langt, så jeg hadde ikke ronka på ca 1-2 måneder, eller tømt meg på annet vis. For noen dager siden begynte jeg å ronke igjen, men det kommer ikke noe sperm. Slutter kroppen å produsere sæd når man ikke runker/får orgasme noenlunde jevnlig?

 

Jeg har prøvd flere ganger, og jeg gjør det ikke annerledes enn før, hvis dere skulle tro det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jeansgutt20_*

Litt rart syns jeg da! Etter så lang tid uten orgasme, burde du spruta som et helvete siden du ikke har spruta på 1-2 mnd! Du er lissom helt sikker på at du får sikkelig orgasme?

 

Føler du noe anderledes en tidligere, smerter, vanskelig for å tisse eller noe? Hvis du ikke sæd sprut snart, ville jeg kanskje ha snakket med en lege eller noe sånt!

Lenke til kommentar

Du kan kanskje ha retrograd ejakulasjon, som innebærer at en lukkemuskel hindrer sæden å komme ut. Det kan hende at du har slurva litt. Det har skjedd at jeg ikke har fått sæd før, men det kom igjen etter noen dager. Du burde egentlig fortsette å prøve, og etter en viss tid oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Det er da vel ikke sånn at kroppen produserer sædceller i det uendelige? Da ville man jo til slutt sprekke, for å sette det på spissen, og det skjer tross alt ikke uansett hvor lenge man venter...

Jo.

Du sprekker ikke, men kroppen tommer det ut, gjerne når du er ubevisst (hint: søvn)

Lenke til kommentar
Det er da vel ikke sånn at kroppen produserer sædceller i det uendelige? Da ville man jo til slutt sprekke, for å sette det på spissen, og det skjer tross alt ikke uansett hvor lenge man venter...

Jo.

Du sprekker ikke, men kroppen tommer det ut, gjerne når du er ubevisst (hint: søvn)

 

Ah, selvsagt. Beklager, tenkte ikke så langt.

Lenke til kommentar
Gjest Oscar gjest

Fatter ikke at en gutt på 15 klarer å holde seg i 1-2 mnd... ??? I en alder av snart 40 klarer jeg ikke mer enn 3-4 dager uten å tømme på den ene eller andre måten...

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...